Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Schody z autobusů zmizí do roku 2018. Internet v MHD je ale daleko

Od roku 2018 budou po Olomouci jezdit pouze nízkopodlažní autobusy, v dalších desetiletích je pak nahradí elektrobusy. Před nedávnem po městě jezdil i autobus s připojením k internetu a možností dobíjet telefony. V běžném provozu se ale taková výbava neobjeví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90a27t41r71i13k 97E84g42e70r 2548200969661

Při návštěvě třetího města s orlojem se mi líbí tramvaje kde se myslelo na dvě strany. Takové v Praze nejezdí a je to celkem škoda. Smyčka by nemusela být všude a jsem toho názoru, že konečná zst. Pod Jezerkou či Michelská by se hodila jenže přejezd je možný jen v místech dočasné zst. Nad Vinným potokem.

0/0
10.10.2016 10:29
Foto

M98i40l26o23s59l45a87v 17Z68í40t89k88a 8610924387230

Je smutné, že u nás se vymlouvají dopravci na cenu a přitom wi-fi mají na páteřních autobusových linkách například i v Sofii.

0/0
6.9.2016 17:27

J74a51n 53V31a54l90o77u12c96h 6552837158180

Do háje s takovými blbinami jako wi-fi či USB dobíjení v MHD. Kolik tam strávíte času, když nejdelší linka má 40 minut (pokud tedy nejedete "kolečko" 16 od CH přes NS na TV ;-D; nebo že by pak byla MHD plná mládeže s měsíční jízdenkou za pár kaček, která na wi-fi šetří mobilní data a uchovává svou nabíječku netknutou;-))? Ale je zajímavé, jak se do článku "nedostalo", že předváděcí bus měl celovozovou klimu (když v OL při rychlostních omezeních, ucpaným silnicím či "pomalým" jízdním řádům nevyvětráte ani kabriolet), na kterou se (na rozdíl od Zlína, ČB, Bratislavy či už i tramvajové Prahy) u kupovaných vozů taky "zapomnělo". Ale díky Bohu, že nové vozy budou opět Solarisy (a ve verzi NewUrbino dokonce první v ČR).

40% tramvají není nízkopodlažních, dalších 50% pak parodie na NP vozidlo, které jsou jinde než v ČR (a Košicích) neprodejné, zbývajích 7 vozů dnes už z hlediska NP plochy překonané (a ne příliš spolehlivé) Astry a Tria. Holt když město zezajistí zázemí na údržbu moderních vozů (a opravu tratí, aby se tam vozy neničily), tak ani jiné cesty než reinkarnace T3 (a tím tu radoby moderní vozidla budou danších 30 let, vždyť třeba stále pravidelně jezdí 2 tramvaje z r. 1970) není...

Ale celkově článek vyznívá jako když v ABC před půlstoletím psali, jak budeme za pár let lítat vrtulníky a poctivý pracující se odletí na měsíc dovolenkovat na Měsíc.;-D

0/0
6.9.2016 19:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.