- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při návštěvě třetího města s orlojem se mi líbí tramvaje kde se myslelo na dvě strany. Takové v Praze nejezdí a je to celkem škoda. Smyčka by nemusela být všude a jsem toho názoru, že konečná zst. Pod Jezerkou či Michelská by se hodila jenže přejezd je možný jen v místech dočasné zst. Nad Vinným potokem.
Je smutné, že u nás se vymlouvají dopravci na cenu a přitom wi-fi mají na páteřních autobusových linkách například i v Sofii.
Do háje s takovými blbinami jako wi-fi či USB dobíjení v MHD. Kolik tam strávíte času, když nejdelší linka má 40 minut (pokud tedy nejedete "kolečko" 16 od CH přes NS na TV ; nebo že by pak byla MHD plná mládeže s měsíční jízdenkou za pár kaček, která na wi-fi šetří mobilní data a uchovává svou nabíječku netknutou)? Ale je zajímavé, jak se do článku "nedostalo", že předváděcí bus měl celovozovou klimu (když v OL při rychlostních omezeních, ucpaným silnicím či "pomalým" jízdním řádům nevyvětráte ani kabriolet), na kterou se (na rozdíl od Zlína, ČB, Bratislavy či už i tramvajové Prahy) u kupovaných vozů taky "zapomnělo". Ale díky Bohu, že nové vozy budou opět Solarisy (a ve verzi NewUrbino dokonce první v ČR).
40% tramvají není nízkopodlažních, dalších 50% pak parodie na NP vozidlo, které jsou jinde než v ČR (a Košicích) neprodejné, zbývajích 7 vozů dnes už z hlediska NP plochy překonané (a ne příliš spolehlivé) Astry a Tria. Holt když město zezajistí zázemí na údržbu moderních vozů (a opravu tratí, aby se tam vozy neničily), tak ani jiné cesty než reinkarnace T3 (a tím tu radoby moderní vozidla budou danších 30 let, vždyť třeba stále pravidelně jezdí 2 tramvaje z r. 1970) není...
Ale celkově článek vyznívá jako když v ABC před půlstoletím psali, jak budeme za pár let lítat vrtulníky a poctivý pracující se odletí na měsíc dovolenkovat na Měsíc.