Diskuze

Vylepšeno v Šumperku. Pars dokončil miliardovou modernizaci 62 vagonů

Obří zakázku za více než miliardu korun dokončila v těchto dnech šumperská společnost Pars nova. Šlo o kompletní modernizaci 62 rychlíkových vozů třídy Bp. Vylepšené vagony dráhy zařadí na vnitrostátní i mezinárodní spoje, budou vozit cestující rychlíků a vlaků InterCity a EuroCity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44a24n 90K84ř62í32ž

23. 10. 2016 16:39

Pěkný, ale drahý...

0 0
možnosti
JD

Modernizované vozy určitě nemají nové sedačky. Nevím, jestli se jen Pars snaží nahnat PR, nebo opravdu měli dodat nové sedačky a neučinili tak. Každopádně jsou to původní sedačky z vagónů Bp a kromě čalounění se liší pouze v hlavových opěrkách (srovnejte zlom v opěráku, kondstrukci, zůstaly i sklopné sedáky http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bp.php ). To znamená mimo jiné chybějící loketní opěrku mezi sedačkami, malou rozteč a samozřejmě vyjma nestandardních míst u skříně a na kraji vagonu taky výhradní uspořádání do bloků 2+2, které je pro individuální cestující stejné peklo jako kupé. Suma sumárum, na trati Praha-ČB to je velký pokrok, ale na cestu Praha-Budapešť, ještě bez Wi-Fi připojení (minimálně cca 2 týdny zpět tam nebylo)?

2 0
možnosti
DR

Wifi neni v evropske zeleznicni preprave standardem. To, ze si nas cesti prepravci rozmazlili, je v diskuzich hodne videt.

2 0
možnosti
OK

To vypadá "pohodlně" ;-D

2 0
možnosti
JS

J40a36n 12S35v91o10b22o75d83a

23. 10. 2016 12:43

Proč tam nejsou loketní opěrky jako v Bdmpee?

2 0
možnosti
PZ

P93a53t34r72i45k 22Z59i18m46a

23. 10. 2016 12:37

Modernizace je určitě správný krok, ale už teď to vypadá nemoderně. Čalounění jako z ASKO nábytek, dýhové napodobeniny dřeva, zkrátka český panelákový vkus. Můj soukromý názor je, že Češí dělají dobré pivo, ale estetika není jejich silnou stránkou.

2 0
možnosti
MK

Já mám tyhle vagony docela rád, je to mnohem lepší než Bdtee, jejichž modernizace spočívala v přeplyšování a dosazení elektrických zásuvek na pětinu míst ve vagonu.

0 0
možnosti
VF

Celková bezkupíčková kompozice je pro mě ale docela tristní. Lidi často namítnou, že v kupíčku musí být s dalšími lidmi a jakože to není sukromí, ale mě teda tohle přijde mnohem horší. Jednak často kupíčko není úplně plné, mívá i jen 6 míst, a i když plné je, pořád je lepší být v kupé s 6 nebo 8 lidmi než s dalšími snad 100. Když jedu vlakem, snažím si vybrat vagón s kupíčky, nedávno jsem jela v tomto jednolitém vagónu a je to prostě "dobytčák", sedačky nahuštěné a prakticky je to jedno kupé s desítkami nasázených zapasovaných lidí.

3 9
možnosti
VF

Fakt by mě zajímalo, jak může tohle busoletadlo připadat někomu komfortnější, než kupé pokojík.

3 3
možnosti
MH

Nechapu, proc jsou nasazeny na EC vlaky. Jet timto vlakem vic nez 3 hodiny je dost nepohodlne, sedacky jsou strasne. A nechapu, proc tam nejsou schopni v ramci modernizace dat i wifi a budou to tam doplnovat nekdy pozdeji.

0 1
možnosti
TJ

T66o68m 72J26u57r74e24č50k39a

23. 10. 2016 12:52

Zakázka na tyto vozy byla vypisovaná v době, kdy u nás ještě žádný operátor neměl puštěnou síť LTE. Proto tyto vozy mají jen přípravu na instalaci Wi-Fi s tím, že bude doplněna později. Jinak na EC jsou od počátku nasazeny jen jako dočasné řešení, než proběhne dodávka 50 nových EC vozů, které je mají nahradit a tyto vozy půjdou na rychlíky.

1 0
možnosti
DK

No, spatne to neni, ale proste sedacky treba v rakouskych rychlicich vypadaji prece jen lip...

http://1gr.cz/fotky/idnes/16/093/org/SUJ661f34_DSC_0748.JPG

2 0
možnosti