- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podstatný podíl na současné situaci má i slavné vedení města. Jestli se nepletu, Duha se snažila petiční akcí o změnu územního plánu, aby se na neředínském horizontu nemohlo stavět. Ale tak pár ouřadů tam asi dostane hezký byt.
Vyvlastnit za 10Kč/m2 od toho přesně ten zákon je.
To asi nebude v těchto končinách cena obvyklá?!
To jako developeři mají přednost před záchranou života?? To už si děláte srandu.
jenomže ve skutečnosti GEMO tahá za opačný konec lana,
1. kolem letišť je možné zřídit ochranné koridory ve směru vzletu a přistání s omezenou výškou staveb. Navíc dle územního plánu Olomouce je v této oblasti max. výška staveb jen 11m, což není mnoho.
2. Uhýrkův pozemek nezasahuje přímo do přistávacího místa pro helikoptéry, takže pro provoz heliportu jako takového jeho pozemek není třeba!
3. Lze vydat povolení k provozování letiště i v případě že žadatel nemá souhlas všech majitelů pozemků, stačí nadpoloviční většina výměry tak jak je def v par27 ods.3 leteckého zákona.
4. Uhýrek začal kupovat pozemky až v době kdy heliport dávno fungoval. Svět se přece netočí kolem vyděrače Uhýrka!! Vedení města a asi i kraje to nechápe nebo možná ani nechce pochopit.
Dobrý den, ad bod 3 - netýká se zmíněný paragraf pouze situace, kdy o status provozovatele letiště žádají dva různí žadatelé? "Povolení provozovat letiště Úřad vydá přednostně žadateli, který prokáže, že je vlastníkem nadpoloviční většiny výměry letištních pozemků. Původní provozovatel letiště má vůči žadateli podle věty první nárok na náhradu. Výše náhrady se stanoví zejména s ohledem na výši a trvání investic účelně vynaložených v souvislosti s letištěm."