- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Orchestrion =ř.810. Od předchůdců se moc neliší! Cestovní komfort je u nich stále velice špatný! Ve stoupání mají nedostačující výkon,proto je na takových tratích tahaly jiné stroje (např. 742). V létě je v nich k zalknutí, protože není klimatizace a okna jdou otevírat jen velice omezeně.Myslím, že postačí na nostalgické jízdy, ale ne na cestování v 21.století!
Tvl, že je o tyhle nepohodlné štoty zájem??? OMG! Už aby to všude do jezdilo, včetně těch rádoby rekonstrukcí Regionov, což prostě zůstalo, co se týče,
...co se týče jízdního komfortu (zejména podvozek), naprosto katastrofální vozítko
Tomu někdy někdo říkal "autobus“? To byl odjakživa šukafon, orchestrion, občas zřídka ještě skleník.
ano na morave se tomu rikalo autobus, pac to zni jak stara karosa...
Esmeralda by možná kupce lákala, kdyby ji ČD (jež ji provozují v okolí Prahy) prodávaly. I když je to zelené, Esmeralda to není (neboť žluto-zelenou kombinaci i název Regionova mají zaregistrovány ČD)...
Mimochodem - autobusový dopravci si už skoro neškrtnou ani s vozy splňující Euro2 (tedy z počátku tisíciletí), ale na železnici vozy s motory a převodovkami z busu ŠM11, jejichž výroba skončila v roce 1982 nevadí...
Dodnes najdete v provozu motor K6 S310 DR jehož vývoj započal před rokem 1953, kdy vyjel prototyp, tehdy ještě bez turba. Nicméně éra tohoto motoru již prošla začátkem konce.