Diskuze

Sdružení obcí prodává staré motoráky. Esmeralda a spol. kupce lákají

Svazek obcí údolí Desné se zbavuje vlastních motorových vlaků, kterými v posledních letech zajišťoval dopravu na trati ze Šumperka do Koutů nad Desnou. Na regionální trasu se totiž vrací České dráhy s vlastními soupravami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Orchestrion =ř.810. Od předchůdců se moc neliší! Cestovní komfort je u nich stále velice špatný! Ve stoupání mají nedostačující výkon,proto je na takových tratích tahaly jiné stroje (např. 742). V létě je v nich k zalknutí, protože není klimatizace a okna jdou otevírat jen velice omezeně.Myslím, že postačí na nostalgické jízdy, ale ne na cestování v 21.století!

0 0
možnosti
JH

J81a57n 49H26a20v79r75d59a

9. 1. 2017 22:48

Tvl, že je o tyhle nepohodlné štoty zájem??? OMG! Už aby to všude do jezdilo, včetně těch rádoby rekonstrukcí Regionov, což prostě zůstalo, co se týče,

0 0
možnosti
JH

J21a21n 62H51a74v43r95d30a

9. 1. 2017 22:51

...co se týče jízdního komfortu (zejména podvozek), naprosto katastrofální vozítko

1 0
možnosti
ZW

Tomu někdy někdo říkal "autobus“? To byl odjakživa šukafon, orchestrion, občas zřídka ještě skleník.

4 0
možnosti
PR

ano na morave se tomu rikalo autobus, pac to zni jak stara karosa...

0 0
možnosti
JV

Esmeralda by možná kupce lákala, kdyby ji ČD (jež ji provozují v okolí Prahy) prodávaly. I když je to zelené, Esmeralda to není (neboť žluto-zelenou kombinaci i název Regionova mají zaregistrovány ČD)...

Mimochodem - autobusový dopravci si už skoro neškrtnou ani s vozy splňující Euro2 (tedy z počátku tisíciletí), ale na železnici vozy s motory a převodovkami z busu ŠM11, jejichž výroba skončila v roce 1982 nevadí...

1 0
možnosti
JK

Dodnes najdete v provozu motor K6 S310 DR jehož vývoj započal před rokem 1953, kdy vyjel prototyp, tehdy ještě bez turba. Nicméně éra tohoto motoru již prošla začátkem konce.

1 0
možnosti