- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes je, bohužel, nutné myslet i za ostatní
přechod těsně u zastávky je hloupost, kterou je nutno změnit. 90 procent řidičů zaregistruje chodce pozdě.
Když tam přechod nebude, tak lidi beztak polezou do silnice. Snad si nemyslíte, že se budou namáhat třeba 2 x 20 m okolo.
Pokud vidím že za autobusem odjizdejicim ze zastávky je přechod, automaticky zpomalim. Dá se čekat, že tam někdo vlitne - děti tebo tak.
Kdo to nechápe, měl by odevzdat řidičák a chodit pěšky
A chodec by mel myslet na to, ze ho ridic pres autobus nemuze videt a nevbehnout tam jako smyslu zbavenej.
No já aspoň trochu ovládám ten zákon. Na rozdíl od jiných.
Je to chyba obou, ovšem dle zákona má větší (možná až 100%) vinu řidič, neboť zákon nezakazuje chodci vyjít zpoza autobusu přímo pod kola vozidla - krom obecných ustanovení, která nikoho nezajímají.
Chodec s elementární inteligencí se rozhlédne a případně chvíli počká, než autobus odjede, aby viděl a byl viděn.
Jenže je to řidič, kdo má přizpůsobit rychlost okolnostem, jež je možno předvídat - že ne každý chodec je ... elementární
Zákon to nezakazuje, jenže je potřeba použít rozum - nevidím = nelezu tam
Chodci si vykládají přechod pro chodce, jako absolutní přednost a to jen díky zákonu, který vymysleli takoví, jako Huml, bývalí esenbáci.
Chudak ridic.
Chodec samozrejme bez premysleni a rozhlidnuti vleti pod auto, dyt je prece na prechodu
A ten řidič udělal co? Srazil bez přemýšlení a přizpůsobení rychlosti chodce v půlce přechodu. Ten se trestu nevyhne.
On jí srazí na přechodu pro chodce a tady se uvádí, že má škodu 15 tisíc na autě? Asi jako říct, dal někomu pěstí, ale od dotčeného obličeje utrpěl odřediny na ruce...
Ano, chyba na obou stranách. Jako co za volantem vidím, až příliš často se chodci přecházející silnici vůbec nerozhlížejí, jestli něco nejede (asi spoléhají na svůj sluch?), ale co se týče něčeho tak viditelného jako autobusu, tak by měl vždy chodec počítat s autem a řidič auta s chodcem.
Tady v tom pripade to ale byva tak, ze chodec vleti na prechod a to, ze ho ridic nemuze videt a tedy adekvatne reagovat si vubec neuvedomi a skoci mu primo pred auto. A to muzete jet krokem a stejne jste v maleru protoze chodec je na prechodu. Ale pouzivat hlavu by meli obe strany. To mate pravdu.