- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to prakticky T křižovatka na dálnici (samozřejmě že papírově ne) a zprava ještě k tomu oblouk, takže omezený výhled a rychlá auta. Dost nepříjemná záležitost. Neumím si představit tam najíždět v provozu s něčím, co dostatečně neakceleruje. V okolí Mohelnice je takových podivných míst víc. Ona i ta křižovatka Třebovská x sjezd ze směru D35 z Olomouce stojí za to. Hravní průtah Mohelnicí tam dává přednost sjezdu z D35 ve směru z (možná už to v tm místě není D35, ale to je jedno). Je to tak udělané logicky, protože se nesmí ucpat výjezd z rychlostní komunikace, ale pro ty, co jedou po Třebovké je to zcela proti přirozenosti, a přestože je to tam pomalované, kde to jde, ta ti, co to neznají, tam velmi čato na stopce nezastaví a pak se diví.
Dřív to tak ovšem bylo, přednost tam byla naopak a na tom připojení z 35 vznikaly solidní zácpy. Faktem je, že od doby co to změnili, tam stále dávám pozor, jestli mi auta dávají přednost (ono tam nejde zrovna extra dobře vidět).
Typické "technické vynucení nedání přednosti v jízdě". Mrknu na jednu, mrknu na druhou stranu, volno, tak jedu. Ale pokud to někdo kalí, tak mu tam vjedete, ať se rozhlížíte kolikrát chcete.
Ta křižovatka je špatná, jel jsem tamtudy jen jednou (taky odbočoval vlevo) pak raději přes město, nebo po později dodělaném obchvatu. Každý to od Olomouce fakt valí!
Miroslave, mluvte za sebe. Jezdím tam dost často a jak je konec dálnice, tak jedu na tempomat rovných 90. Ale je pravda, že prasata jedou dál hrubo přes 90 bez ohledu na to, že dálnice už dávno skončila.
To je lež. Dálnice ve směru od Olomouce končí značkou už před Mohelnicí, poté je povinnost jet rychlostí 90km/h, je to asi 2 km a ne několik set metrů. . Ale samozřejme to nikdo nedodržuje, policajta zde neuvidíte. Už vidím oblíbené řešení formou kamery, hlavně že se něco vybere, bezpečnost nikoho nezajímá..
Inu, na blbce jsou všichni inženýři krátcí...
...čímž se jen potvrdilo, že nejslabší články se většinou nacházejí mezi pedály, volantem a opěradlem sedadla řidiče...