Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať, mosty i D1. Stavby nás odříznou, bojí se lidé z přerovských Dluhonic

Přerovská čtvrť Dluhonice se desítky let snažila vytlačit trasu dálnice D1 dál od obce, ale neuspěla. A tak se na příští roky promění v obří staveniště. Současně se má totiž také opravovat železniční trať, klíčové mosty a navrch přijde výstavba cyklostezky. Místní se bojí, že zůstanou odříznutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38o36s64e44f 87K34a46r82f79í62k 7382855886790

Já to chápu, nikdo nechce dálnici pod okny. Ale někudy vést prostě musí a vyhnout se všem zastavěným územím prostě nejde...

.

A pokud jde o tak zásadní stavby jako dálnice, či železniční koridor, měl by mít stát nástroje jak kupříkladu vykoupit pozemky.

Situace, kdy každý spekulant, ekolog či sdružení přátel brouka hovnivála může prakticky do nekonečna oddalovat stavbu je šílená...

Za mě, nabídnout výměnu pozemku. Nabídnou odkup pozemku. Nechceš? OK, tak dostaneš 2,5x ceny OBVYKLÉ tedy máš pole, zaplatíme ti za pole.

+4/0
22.3.2017 9:33

P31e37t44r 13K98o83n76í65č48e61k 8864922145685

2,5nasobek ceny obvyklé ke podle mě fér

0/0
22.3.2017 13:57

R36a79d27o12v66a90n 30D97l65u94g77o79s54z 3856521618706

To už jsme pak ale zase zpět v předlistopadovém režimu. V kapitalismu a kor v demokratickém, na který se při jakékoliv příležitosti naší představitelé stále odvolávají, musí platit tržní hospodářství, nabídka vs. poptávka. Pokud stát není s to akceptovat nabídku, má zvolit jinou trasu, která bude výhodnější. Problém je, že kvůli chybám úředníků a státních představitelů jsou napadání majitelé pozemků a ostatní, kteří postupují v mezích zákona, ať si o přátelích brouka hovnivála myslíme cokoliv, mají zákonné právo takto postupovat. Upírat komukoliv jeho práva je nejen nedemokratické, ale i protiústavní. Tito majitelé pozemků a jakákoliv sdružení jsou však ten nejmenší problém a jsou de facto předhazování veřejnosti k zakrytí hlavních činitelem nezdarů s jakoukoliv výstavbou infrastruktury, kterými jsou právě ministerští, krajští a lokální politikové a úředníci.

0/0
22.3.2017 15:40

L78u29d82ě67k 75Š11i74š29á17k 3887728879124

Jste vedle. Nabídnu tržní cenu a bereš/nebo seberu ve veřejném zajmu. O ničem jiném demokracie není. Pokud se chcete priucit doporučuji výlet na západ. Stačí do Německa.

+1/0
22.3.2017 22:10

P57e93t29r 77H55o98r44á36k 1299963589334

Za pole se platí osminásobek.

0/0
22.3.2017 19:29

P71e48t35r 28D39r89a23p85a90l 3175738303105

u domorodců obecně převládá názor, že projektant tu liniovou stavbu kreslí tak, aby je osobně nas...l. už jaksi nedomýšlí, že se musí dodržet nějaké směrové výškové poměry, ochranná pásma, ochrana přírody a hromada dalších věcí. když posuneme tu stavbu tady o 150m, tak změníme ty poměry tak, že zcela jistě vytvoříme problém zase někde jinde.

+5/−1
22.3.2017 9:16

P60e78t51r 82H58o12r57á19k 1629473829594

Pohodáři z ŘSD musí být dost v úzkých, že prodlužují tu stěnu. Jinak ty stěny staví, jak by je stavěli ze svého. Takže když jim silnice už stojí, tak už nedělají nic, hluk nehluk. Radši si vyřídí nějakou výjimku.

0/0
22.3.2017 8:49

L75u40b52o26š 44H59o32l33í44k 5137610492100

Dluhoničtí, nic si z toho nedělejte že nejste důležití. Pražští obyvatelé okolí Chodovské, Jižní spojky, magistrály, Holešoviček atd... taky nejsou důležití, jinak by už někdo zajistil dostavbu okruhu:-/

+2/−4
22.3.2017 6:21

J77o97s58e12f 21K49a30r98f76í94k 7302925526690

Naopak v Práglu je důležitý každý spekulant či ekoterorista kvůli kterým se to nedostaví ani za 20 let:-P

+1/0
22.3.2017 11:06

J93i11ř23í 18K11o51c67u62r59e69k 6695564575518

To musíte být Praha 6. Ta je tak důležitá, že Z Prahy do Kladna vede vesnická lokálka a možná nepovede vůbec. Vše po Evropské.

0/0
22.3.2017 14:09

Š96t64e56f27a12n 82F80r13i97č17a 7512968623606

Tzv. dělící účinky dopravy jsou jedny z nejhorších negativních účinků na životní prostředí i lidské zdraví, jaké si lze vůbec představit. Vůbec nechápu, jak takové záměry mohly projít přes hodnocení EIA, SEA, HIA. Ty procedury evidentně v ČR neplní svůj účel. Dělají to lidé, kteří sice za podivných okolností získali kulatá razítka, a ve snaze získat tyto veřejné zakázky jdou na ruku zadavatelům a jsou ochotni orazit cokoli.Rv

+1/−3
22.3.2017 6:13

E97d44a 31S33t90á89r37e32k 6316944592966

Na jednu stranu e chápu, možná to šlo naplánovat líp. Na stranu druhou... když si vzpomenu na pravidelné popojíždění v Přerově, ať už směr Ostrava či Olomouc, či na jeho zdlouhavé objíždění, tak se sakra těším, aby to už bylo hotové.

+14/0
22.3.2017 6:10

M24a48r88t41i64n 91V77š11e22t47u13l89a 2691879895135

No nějak jim mohli aspoň vyjít vstříc - přes Dluhonice vede hlavní trať v ČR, není tam ani zastávka, povede hlavní dálnice - nebude ani nájezd ( na ten budou muset křižovat dálnici a jep přes půl Přerova), pod nosem jim smrdí veškeré přerovské fabriky, kvůli rozvodně je celé okolí zadrátované - ze všech stran jenom smrad a bordel - totálně zdevastované životní prostředí, přitom tu dálnicu mohli vést v klidu na východ od Moštěnic a Přerova a napojit se na stávající plán u Oseka. Ale to by byla zbytečně kratší trasa a míň komplikací a příležitostí něco pustit bokem.

+1/−1
22.3.2017 10:30

E15d66a 13S88t17á63r24e47k 6456644662246

Zase tak podrobně situaci místních neznám, ale v každém případě je celý průběh ostudný, za ty roky už se dalo vyřešit ledacos. Jsem bohužel jen projíždějící a jako takový budu rád, až se Přerovu vyhnu.

0/0
22.3.2017 12:13

P74e43t61r 66D15r50a65p64a19l 3745868143835

dálnice má význam trasovat tak, aby byla co nejblíže aglomeraci a průmyslovým zonám, ne volnou přírodou. Nebo by podle Vás bylo lepší, aby kamion z průmyslové zony napřed projel městem a pak se napojil na dálnici někde u Lipníka. Před nějakou dobou se Sobotka holedbal, jak z Bochoře bude obrovská průmyslová zona...zajímal se o to i význmaný zahraniční investor, když zjistili, že ta dálnice nebude ještě minimálně 5 let, tak šli tam, kde tu dálnici měli pod nosem, na Slovensko

+1/−1
22.3.2017 13:47

Š58t85e96f28a43n 30F11r46i29č25a 7372558173346

Obávám se, že Váš názor je tak 100 let za opicemi. Dálnice vede např. od pobřeží Baltu k pobřeží Jadranu, a je nekonečně mnoho možností, kudy ji vést. Jen je třeba vyhledat tu ideální trasu. Do velkých měst vést přivaděče. Ovšem je třeba ponechat městům dostatek prostoru na další rozvoj, a také chránit obyvatele před negativními účinky dopravy. Proto je vhodné dálnice umísťovat spíše dále od lidských sídel.

0/−1
22.3.2017 17:08

J60i34ř50í 95K98o34c63u36r77e85k 6465834295318

Ale oni chtějí cyklsotezku. Ne zastávku nebo dálniční sjezd.

+1/0
22.3.2017 14:10







Najdete na iDNES.cz