Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať, mosty i D1. Stavby nás odříznou, bojí se lidé z přerovských Dluhonic

Přerovská čtvrť Dluhonice se desítky let snažila vytlačit trasu dálnice D1 dál od obce, ale neuspěla. A tak se na příští roky promění v obří staveniště. Současně se má totiž také opravovat železniční trať, klíčové mosty a navrch přijde výstavba cyklostezky. Místní se bojí, že zůstanou odříznutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76o13s25e95f 70K38a62r84f34í44k 7522585606110

Já to chápu, nikdo nechce dálnici pod okny. Ale někudy vést prostě musí a vyhnout se všem zastavěným územím prostě nejde...

.

A pokud jde o tak zásadní stavby jako dálnice, či železniční koridor, měl by mít stát nástroje jak kupříkladu vykoupit pozemky.

Situace, kdy každý spekulant, ekolog či sdružení přátel brouka hovnivála může prakticky do nekonečna oddalovat stavbu je šílená...

Za mě, nabídnout výměnu pozemku. Nabídnou odkup pozemku. Nechceš? OK, tak dostaneš 2,5x ceny OBVYKLÉ tedy máš pole, zaplatíme ti za pole.

+4/0
22.3.2017 9:33

P40e80t43r 26K50o33n27í86č17e87k 8974132915825

2,5nasobek ceny obvyklé ke podle mě fér

0/0
22.3.2017 13:57

R94a16d15o67v36a54n 61D25l70u97g38o42s49z 3486801368976

To už jsme pak ale zase zpět v předlistopadovém režimu. V kapitalismu a kor v demokratickém, na který se při jakékoliv příležitosti naší představitelé stále odvolávají, musí platit tržní hospodářství, nabídka vs. poptávka. Pokud stát není s to akceptovat nabídku, má zvolit jinou trasu, která bude výhodnější. Problém je, že kvůli chybám úředníků a státních představitelů jsou napadání majitelé pozemků a ostatní, kteří postupují v mezích zákona, ať si o přátelích brouka hovnivála myslíme cokoliv, mají zákonné právo takto postupovat. Upírat komukoliv jeho práva je nejen nedemokratické, ale i protiústavní. Tito majitelé pozemků a jakákoliv sdružení jsou však ten nejmenší problém a jsou de facto předhazování veřejnosti k zakrytí hlavních činitelem nezdarů s jakoukoliv výstavbou infrastruktury, kterými jsou právě ministerští, krajští a lokální politikové a úředníci.

0/0
22.3.2017 15:40

L93u96d59ě21k 68Š48i36š17á62k 3857598269174

Jste vedle. Nabídnu tržní cenu a bereš/nebo seberu ve veřejném zajmu. O ničem jiném demokracie není. Pokud se chcete priucit doporučuji výlet na západ. Stačí do Německa.

+1/0
22.3.2017 22:10

P17e71t35r 69H11o38r38á46k 1909333569784

Za pole se platí osminásobek.

0/0
22.3.2017 19:29

P64e72t28r 21D89r77a47p35a61l 3985188943325

u domorodců obecně převládá názor, že projektant tu liniovou stavbu kreslí tak, aby je osobně nas...l. už jaksi nedomýšlí, že se musí dodržet nějaké směrové výškové poměry, ochranná pásma, ochrana přírody a hromada dalších věcí. když posuneme tu stavbu tady o 150m, tak změníme ty poměry tak, že zcela jistě vytvoříme problém zase někde jinde.

+5/−1
22.3.2017 9:16

P82e46t65r 40H29o90r75á65k 1549893319694

Pohodáři z ŘSD musí být dost v úzkých, že prodlužují tu stěnu. Jinak ty stěny staví, jak by je stavěli ze svého. Takže když jim silnice už stojí, tak už nedělají nic, hluk nehluk. Radši si vyřídí nějakou výjimku.

0/0
22.3.2017 8:49

L23u78b78o96š 69H56o16l36í64k 5897820632870

Dluhoničtí, nic si z toho nedělejte že nejste důležití. Pražští obyvatelé okolí Chodovské, Jižní spojky, magistrály, Holešoviček atd... taky nejsou důležití, jinak by už někdo zajistil dostavbu okruhu:-/

+2/−4
22.3.2017 6:21

J51o94s80e78f 80K55a71r26f73í77k 7542905806590

Naopak v Práglu je důležitý každý spekulant či ekoterorista kvůli kterým se to nedostaví ani za 20 let:-P

+1/0
22.3.2017 11:06

J13i65ř13í 98K28o38c89u29r63e67k 6555634395618

To musíte být Praha 6. Ta je tak důležitá, že Z Prahy do Kladna vede vesnická lokálka a možná nepovede vůbec. Vše po Evropské.

0/0
22.3.2017 14:09

Š88t95e28f56a81n 76F41r48i79č83a 7742188743966

Tzv. dělící účinky dopravy jsou jedny z nejhorších negativních účinků na životní prostředí i lidské zdraví, jaké si lze vůbec představit. Vůbec nechápu, jak takové záměry mohly projít přes hodnocení EIA, SEA, HIA. Ty procedury evidentně v ČR neplní svůj účel. Dělají to lidé, kteří sice za podivných okolností získali kulatá razítka, a ve snaze získat tyto veřejné zakázky jdou na ruku zadavatelům a jsou ochotni orazit cokoli.Rv

+1/−3
22.3.2017 6:13

E95d14a 11S51t77á74r55e33k 6986864832446

Na jednu stranu e chápu, možná to šlo naplánovat líp. Na stranu druhou... když si vzpomenu na pravidelné popojíždění v Přerově, ať už směr Ostrava či Olomouc, či na jeho zdlouhavé objíždění, tak se sakra těším, aby to už bylo hotové.

+14/0
22.3.2017 6:10

M59a61r74t26i20n 34V90š42e64t84u81l36a 2441979825715

No nějak jim mohli aspoň vyjít vstříc - přes Dluhonice vede hlavní trať v ČR, není tam ani zastávka, povede hlavní dálnice - nebude ani nájezd ( na ten budou muset křižovat dálnici a jep přes půl Přerova), pod nosem jim smrdí veškeré přerovské fabriky, kvůli rozvodně je celé okolí zadrátované - ze všech stran jenom smrad a bordel - totálně zdevastované životní prostředí, přitom tu dálnicu mohli vést v klidu na východ od Moštěnic a Přerova a napojit se na stávající plán u Oseka. Ale to by byla zbytečně kratší trasa a míň komplikací a příležitostí něco pustit bokem.

+1/−1
22.3.2017 10:30

E26d32a 24S52t29á24r32e66k 6636544212616

Zase tak podrobně situaci místních neznám, ale v každém případě je celý průběh ostudný, za ty roky už se dalo vyřešit ledacos. Jsem bohužel jen projíždějící a jako takový budu rád, až se Přerovu vyhnu.

0/0
22.3.2017 12:13

P85e42t72r 29D68r96a41p80a86l 3155678643825

dálnice má význam trasovat tak, aby byla co nejblíže aglomeraci a průmyslovým zonám, ne volnou přírodou. Nebo by podle Vás bylo lepší, aby kamion z průmyslové zony napřed projel městem a pak se napojil na dálnici někde u Lipníka. Před nějakou dobou se Sobotka holedbal, jak z Bochoře bude obrovská průmyslová zona...zajímal se o to i význmaný zahraniční investor, když zjistili, že ta dálnice nebude ještě minimálně 5 let, tak šli tam, kde tu dálnici měli pod nosem, na Slovensko

+1/−1
22.3.2017 13:47

Š82t64e41f29a28n 25F42r76i72č60a 7812638693916

Obávám se, že Váš názor je tak 100 let za opicemi. Dálnice vede např. od pobřeží Baltu k pobřeží Jadranu, a je nekonečně mnoho možností, kudy ji vést. Jen je třeba vyhledat tu ideální trasu. Do velkých měst vést přivaděče. Ovšem je třeba ponechat městům dostatek prostoru na další rozvoj, a také chránit obyvatele před negativními účinky dopravy. Proto je vhodné dálnice umísťovat spíše dále od lidských sídel.

0/−1
22.3.2017 17:08

J40i47ř52í 59K55o79c78u79r77e51k 6195174745108

Ale oni chtějí cyklsotezku. Ne zastávku nebo dálniční sjezd.

+1/0
22.3.2017 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.