Diskuze

Trať, mosty i D1. Stavby nás odříznou, bojí se lidé z přerovských Dluhonic

Přerovská čtvrť Dluhonice se desítky let snažila vytlačit trasu dálnice D1 dál od obce, ale neuspěla. A tak se na příští roky promění v obří staveniště. Současně se má totiž také opravovat železniční trať, klíčové mosty a navrch přijde výstavba cyklostezky. Místní se bojí, že zůstanou odříznutí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to chápu, nikdo nechce dálnici pod okny. Ale někudy vést prostě musí a vyhnout se všem zastavěným územím prostě nejde...

.

A pokud jde o tak zásadní stavby jako dálnice, či železniční koridor, měl by mít stát nástroje jak kupříkladu vykoupit pozemky.

Situace, kdy každý spekulant, ekolog či sdružení přátel brouka hovnivála může prakticky do nekonečna oddalovat stavbu je šílená...

Za mě, nabídnout výměnu pozemku. Nabídnou odkup pozemku. Nechceš? OK, tak dostaneš 2,5x ceny OBVYKLÉ tedy máš pole, zaplatíme ti za pole.

4 0
možnosti

2,5nasobek ceny obvyklé ke podle mě fér

0 0
možnosti

u domorodců obecně převládá názor, že projektant tu liniovou stavbu kreslí tak, aby je osobně nas...l. už jaksi nedomýšlí, že se musí dodržet nějaké směrové výškové poměry, ochranná pásma, ochrana přírody a hromada dalších věcí. když posuneme tu stavbu tady o 150m, tak změníme ty poměry tak, že zcela jistě vytvoříme problém zase někde jinde.

5 1
možnosti

P43e23t18r 65H11o57r21á93k

22. 3. 2017 8:49

Pohodáři z ŘSD musí být dost v úzkých, že prodlužují tu stěnu. Jinak ty stěny staví, jak by je stavěli ze svého. Takže když jim silnice už stojí, tak už nedělají nic, hluk nehluk. Radši si vyřídí nějakou výjimku.

0 0
možnosti

Dluhoničtí, nic si z toho nedělejte že nejste důležití. Pražští obyvatelé okolí Chodovské, Jižní spojky, magistrály, Holešoviček atd... taky nejsou důležití, jinak by už někdo zajistil dostavbu okruhu:-/

2 4
možnosti

Naopak v Práglu je důležitý každý spekulant či ekoterorista kvůli kterým se to nedostaví ani za 20 let:-P

1 0
možnosti

Tzv. dělící účinky dopravy jsou jedny z nejhorších negativních účinků na životní prostředí i lidské zdraví, jaké si lze vůbec představit. Vůbec nechápu, jak takové záměry mohly projít přes hodnocení EIA, SEA, HIA. Ty procedury evidentně v ČR neplní svůj účel. Dělají to lidé, kteří sice za podivných okolností získali kulatá razítka, a ve snaze získat tyto veřejné zakázky jdou na ruku zadavatelům a jsou ochotni orazit cokoli.Rv

1 3
možnosti

E97d68a 71S69t91á70r46e27k

22. 3. 2017 6:10

Na jednu stranu e chápu, možná to šlo naplánovat líp. Na stranu druhou... když si vzpomenu na pravidelné popojíždění v Přerově, ať už směr Ostrava či Olomouc, či na jeho zdlouhavé objíždění, tak se sakra těším, aby to už bylo hotové.

14 0
možnosti

No nějak jim mohli aspoň vyjít vstříc - přes Dluhonice vede hlavní trať v ČR, není tam ani zastávka, povede hlavní dálnice - nebude ani nájezd ( na ten budou muset křižovat dálnici a jep přes půl Přerova), pod nosem jim smrdí veškeré přerovské fabriky, kvůli rozvodně je celé okolí zadrátované - ze všech stran jenom smrad a bordel - totálně zdevastované životní prostředí, přitom tu dálnicu mohli vést v klidu na východ od Moštěnic a Přerova a napojit se na stávající plán u Oseka. Ale to by byla zbytečně kratší trasa a míň komplikací a příležitostí něco pustit bokem.

1 1
možnosti