- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě na takových nehodách fascinuje ta souhra náhod, která přivede řidičku na tisícinu vteřiny přesně na místo, kde letí vzduchem kus kovu.
Prasklo listové péro u náklaďáku a proletělo do kabiny protijedoucího osobáku.
Tam ale auto dobrzdilo samo, protože řidič už neměl čím ovládat nohy.
Jinými slovy - souhra náhod je shoda náhod a zde musela být prokázána, když se ví, že okno prorazil kus brzdového bubnu.
Holka ma stesti, ze ji to jen strejchlo...
To taky, ale je to štěstí v neštěstí, kdyby jela o minutu dříve nebo později, nestalo se jí nic.
Vůbec bych se nedivil, kdyby to tam už leželo, protože si nějak nedokážu představit jak by to mohlo samo uletět, když tam nasazené kolo a rám nebo nejpozději nárazník by to srazil k zemi. Jediná šance, kdy to mohlo odletět je, když to přejel kolem, ale fakt si nedokážu představit jak by mohl kolem přejet vlastní brzdu...
velmi jednoduše, rozletí se buben, odstředivou silou se drží v disku, až vypadne (ke středu vozidla) zrovna ve chvíli kdy je v horní části, tedy se pohybuje kupředu, odrazí se od šasí návěsu a je hotovo... nehledě na to, že i kdyby to skončilo na zemi jakkoliv jinak, tak na návěsu jsou na každé straně 3 kola (většinou) za sebou
Citace : velikosti dlaně a vážící řádově několik kilogramů . To měl zlatý nebo olověný buben. Možná ješté ochuzený uran.
Pro :
Jakub Šafanda 75711
Viděls někdy brzdový buben ? Pravda, už se moc nepoužívá.
Držela sešlápnutý plynový pedál? Vezměte ji řidičák než někoho zabije.
„Po svodidlech pak vůz ujel ještě dalších zhruba 80 metrů, protože řidička pravděpodobně v šoku držela sešlápnutý plynový pedál. Vůz se tak zastavil až na konci svodidel v příkopu,“
Tomu rikam mit volant pevne v ruce, nechtel bych potkat na silnici.
Můžu se zeptat, na kolika metrech byste zastavil z dejme tomu 90 km/h vy?
Nemáme video z místa, tak do článku dáme 2 roky staré video z jiné nehody, "podobné" :-D
Už to fakt zabalte!!!
Veľa razy som videl padať ľad z kamiónu. Na plachte návesu má vodu, tá v noci zamrzne. Ráno šofér naštartuje a ide bez toho, aby si skontroloval voz. No a pri brzdení ľad letí dolu. Naposledy tento pondelok.
Matyldo, řekni mi, jak asi si to má zkontrolovat nebo, jak by jsi to dělal ty na jeho místě, to, že spadne kus ledu z plachty při brždění, je celkem nuda, ale při takovým kilu, když ti dopadne pár metrů flák ledu metr na metr před tvůj předek, tak to je skoro na Pemprs, takže po mrazech stačí se držet od kamionú trochu dál
Při prohlídce na STK máte pocit, že nemůže projít ani zánovní vozidlo v perfektním technickém stavu,kdy prohlídka připomíná totální buzeraci a pracovník STK s nastavenou obrovskou kapsou na úplatky,pak takový případ nutí k zamyšlení, k čemu STK vlastně je. Patrně k ničemu. Jen žumpa na úplatky.
stalo se mi něco podobné, v noci jsem najel na rozmlácenej kotouč z náklaďáku. Místo aby pomáhači a chrániči šli a našli řidiče toho auta - nemohl ujet víc jak pár km - tak mně jako oznamovatele dali na správní řízení. To jsem se dozvěděl, když mi ze správního volala policistka co to měla na starost - řekla, že takové svinstvo ona řešit nebude - chtěla se jenom ujistit co a jak bylo. Distancovala se od svých kolegú, co ze zachovali jako hovada. Mám i fotku toho disku, praskliny snad každých 5 cm. Neva, najdou se i cajti s rozumem. I to správní bych uhájil, ale stalo by mi to za to ? Jo - argument cajtú, a dnes už vím, že i precedens - na neosvětlené silnici za použití potkávacích světel smí řidič jít rychlostí cca 60km v hodině, víc ne.