- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice se mi to nelíbí, ale uznávám nápad a provedení.
Podobnou reklamu, visícího člověka měla pojišťovna, tuším Allianz, jinak takové hýbající se postavy fungují jako poutače v zábavních parcích, na Matějské pouti atp. Na tom nápadu je originální jenom to, že se to vydává za umění. Shodujeme se v tom, že se mi to taky nelíbí
Řadil bych to na úroveň Ringova obrazu Zvířátka obdivuji "dámské přirození" ale Ringo se alespoň nebere tak vážně...
To muselo dát práce...přitom je to taková blbost, že..?
Tak hlavně ať to nikomu nespadne na palici i s tou římsou, v Olomouci se to stává dost často. Jinak je fascinující, že si někdo vystačí s jedním konceptem po celý život. Ale Japonšti turisté z toho budou u vytržení, to jo : ))).
Který jeden koncept myslíte?
Já těm umělcům nerozumim ...Jeden rozřízne řopík, druhý zase tohle ...Nechápu.
Srovnávat ničení vs. tato tvorba, to nelze. No, je vidět, že umění fakt nerozumíš.
Podle mne super nápad, dobré lákadlo.