- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Patrně jde o zbytečné náklady, když moderním racionálním řešením by byl tunel s event.kombinací železnice Kouty - Jeseník, které by Bělou zbavily kamionů nebo s příp. omezením pro nejtěžší kamiony. Jejich počet projíždějících přes Bělou by se příliš nezvýšil, když jde o jediný spoj Jesenicka s vnitrozemím pro kamiony a také Jeseníky by netrpěly tolik automobilovými exhaláty, když se musí šplhat do n.v. 1000 m i v desítkách serpentýn, vtěžkých klimatických podmínkách. Být to ve Francii, Itálii, Švýcarsku ap., už mnoho desítek let by tunel existoval. Navíc Jesenicko by získalo na atraktivnosti pro podnikatele a cestovní ruch s dopadem na zdejší prosperitu firem a živnosí s vyšší atraktivností území.-.
Ty woe, 8 km silnice 3 roky...? To tam jezdili s koňmi, kopali krumpáči a moc jich asi nebylo, že...? Jojo, a to jsme si mysleli, že po bolševikovi už nemůže býti hůře...
tak se tam jedte podivat, zjiste si, jak to tam vypadalo pred tim a mozna pochopite, co vsechno se tam muselo udelat.