Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D78a41n14i72e57l 35F27o67l81t85y11n54e87k 7499887905

Krasa, je dobre ze penize zustanou doma, tatrovka nam urcite ostudu neudela

+39/0
doporučit
17.7.2017 18:23
Foto

K71a93r96e43l 38S68e93i53d12l 8219255490158

Náhrada vejtřasek? Tohle mi připadá jako úplně jiná kategorie, spíš jako náhrada Kolosů T 813.

+16/0
doporučit
17.7.2017 20:28

P46e46t87r 16M26i78c35h16a69l 2970884301622

Nic proti Tatře, ale náhrada ventry to není a ani být nemůže. To je úplně jiná třída aut.

+13/0
doporučit
17.7.2017 22:55

P91a21v22e93l 89N44o92v91á72k 2205467962952

Pro všechny kecálky, V3S je prostě auto, které má perfektní průjezdnost, která prostě platí i dnes a navíc jsou tak jednoduché, že je snadno opravit kdekoli na "koleně"... Ostatně, proč je úspěšný AK-47, vz. 58? Pro svou jednoduchost, účinnost a funkčnost v různých podmínkách... Prostě LEGENDY!

+12/0
doporučit
17.7.2017 21:46

Z75d30e87n33ě52k 87D79u79f75e69k 2314284808

Praga V3S byl proti tomuto vozidlo podstatně lehčí nákladní automobil. A V3S a její průchodnost terénem nic nenahradí

+14/−1
doporučit
18.7.2017 8:01

M79a89r11t51i41n 15R32y25c73h13t19e18r 3296521

Srovnavat V3S a 815 je pomerne zcestne, jako michat hrusky a jablka. V tomto pripade srovnavat lehkou a tezkou nakladni techniku. Pokud jde o pruchodnost terenem, V3S ma pochopitelne prevahu, je to dano jednak konstrukci podvozku, hmotnosti, a i ram je funkcne navrzen tak, ze se krouti (je to funkce) -- tedy presny opak Tatry :D. A coz teprv kdyby mela vepredu uzaverku!

+14/−1
doporučit
17.7.2017 23:47

P38a68v49e50l 21Š84e38f55l 7827288893277

V3S nikdy nic nenahradí!!!!

+13/−1
doporučit
17.7.2017 19:37

A60n40t73o39n42í13n 88N91e61b86u50ž93e71l92s86k67ý 7115459936830

Vejtřaska, moc to nejelo, ale všude projelo 

S tím snad jezdil každý kluk.

+8/0
doporučit
17.7.2017 21:25

J48a39r68o89m40í74r 45O62b89š71i86l 3906101401911

taková spojovací vejtřaska R6, tu nenahradí nic, první automobil, který vyjel na Sněžku po české straně....geniální byl na V3S hlavně nezničitelný podvozek, dalo se jet kdekoliv, v korytě potoka, v lese pařezy-nepařezy....o servis se starali "záklaďáci" , takže dneska to stárne....musí se holt modernizovat

+9/−1
doporučit
18.7.2017 0:36

M82i69r24o26s55l41a11v 43K95a55š62p52a83r 3922617981791

Převážet minomet na autě s užit. hmotností až 35 tun je dost kontraproduktivní. Jedině že by na tom převáželi celou baterii.

+7/0
doporučit
17.7.2017 23:32
Foto

J59a58n 33K29ř64í37ž 3769521411111

Hlavně aby pořádně sloužily. Jako pragovky

+7/0
doporučit
17.7.2017 19:04

K11a61t55e58ř21i12n77a 69V21ý68b43o59r86n91á 6750269159

Průchodnost V3S terénem je dána světlou výškou. Ta je v tomto případě (díky převodům v kolech) 400 mm. Pro srovnání Tatra 148 má jen 290 mm. Vojenské speciály tento handicap řeší většími koly, takže vojenská Tatra 815 má světlou výšku 410 mm. V kombinaci s větším výkonem motoru jde tedy o vozidlo s lepší průchodností. Také nosnost je více než třikrát větší.

+7/−2
doporučit
17.7.2017 21:07

T47o23m46á82š 39S23e63d70l44á12k 3248391382237

Podle mě V3Sky byly už nahrazeny T810. Tohle je jiný kalibr a bude to převážet něco těžšího.

+4/0
doporučit
18.7.2017 15:57

J25i93ř85í 52F32i93b76i92g40e24r 8589117211867

S trochu starší osmikolou jsem jezdil na vojně v roce 1994. I vejtry tenkrát jezdily. Byly samozřejmě slabší ale zvládaly těžší terén.

+4/0
doporučit
17.7.2017 19:07

F83r41a27n80t50i90š93e23k 27S46c39h26l52i43c81h73t64s 9535262821895

Přes 1 m vysoký žulový balvan vejtřaska přejede. Tank ne. A pochybuju, že tyhle Tatry jo. V3S v těžkém terénu je 1!

+4/−1
doporučit
17.7.2017 21:21

S37t92a24n 81N84o89v88á22k 5347945545804

To mi připadá jako s kanónem na brabce. Vždyť Tatra uveze najednou to, co dvě véesky...

+4/−1
doporučit
17.7.2017 19:00

Z45d89e92n21ě30k 26D20u75f85e77k 2424194498

Jsem rád, že Tatra dodá armádě vozidla pro přepravu vojenského vybavení a naši lidi budou mít práci.

+3/0
doporučit
18.7.2017 8:04

T29o22m49á24š 41K67u72c28h72a11ř 3567371918381

K čemu jsou ty zelené samolepky po obvodu hran? Sexy doplněk? :-)

A neměla by být nádrž trošku chráněná? (Aspoň těmi kouzelnými samolepkami. ;-))

+3/0
doporučit
17.7.2017 23:11

L66a97d67i45s11l49a32v 41F22r64y62d88r67y48š49e80k 9863729128424

Pěkný, hlavně při jízdě v koloně dodržovat odstupy.

+4/−2
doporučit
17.7.2017 18:48

P70e58t30r 48S15v31o52b34o18d96a 9645537324580

Minomet vz. 82 vazi 240 kg + tri lidi. Proc se musi prevazet takovym tezkym terennim automobilem?

+2/0
doporučit
17.7.2017 19:59

J74i73ř45í 54B11o96č84e66k 6329804745906

co to je za blbost, jak může takovéhle monstrum nahradit lehounkou vejtřasku která projela snad všechno, vždyť to sotva utáhne svůj pancíř...

+2/−1
doporučit
18.7.2017 7:58

J55i70r68k85a 77K71o88c61m75a24n 3218924514

Měli jim radši koupit rychlá menší auta použitelná k přesunům při obraně státní hranice před ilegální migrací. [>-]

+7/−18
doporučit
17.7.2017 18:34
Foto

J67a87n 89C16i87b25u31l92k48a 9832128160789

Snad nám NATO tyhle domácí nákupy uzná...

+2/−4
doporučit
17.7.2017 23:16

P61a94v66e42l 62V59i60z83i 8479396355746

Hm,hm, už se těším, až představí také ten nový několika tunový minomet a k tomu hodně vykrmenou obsluhu:-P

Pokuď ne, tak nás tady někdo houpá...:-/

+1/−1
doporučit
18.7.2017 9:04

O90t55m43a62r 80K93u86c22z16e78r77a 7173590816513

Tak to je pecka! Netušil jsem, že naše chrabrá moderní armáda, ještě dnes, má ve vozovém parku V3S-ky. Jaké "stařizny" má pan ministr obrany ještě "v rukávě"? V3S-ka mi připomíná vojančení v roce 1964. :-P

+2/−10
doporučit
17.7.2017 19:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.