Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadšenci chtějí zachránit nádraží před demolicí. Zatím je vše proti nim

Skupina nadšenců se snaží zachránit zhruba 130 let starou nádražní budovu v Náměšti na Hané. Zatím ale všechno hraje proti ní. Odvrátit hrozící bourání už zřejmě může jen zázrak, třeba v podobě bohatého a osvíceného investora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e89t34r 27B18á53č34a 8585566365795

Nijak nezajímavá budova, díky které se za potřebuje zviditelnit jistá banda co nemá do čeho píchnout. Jak oblíbené v dnešní době Rv

+3/−1
22.7.2017 22:16

P21a57v59e86l 37Ř93a30p71e37k 7702476879485

To, co dříve vybudovali soukromníci, a sto let fungovalo, dnes zlikvidoval socialistický masový automobilismus. Smutné je, že před 100 lety stačilo nasednout do vláčku, který mě odvezl, dnes máme "automobily", ale odvézt se musím sám, všude smrdět, překážet a dělat hluk. To je pokrok, panečku. Rv

+2/−4
22.7.2017 21:50

J42i82ř45í 83Č63e73r80n52ý 6618703830568

Dříve se taky bydlelo v jeskyních, co se tam odstěhovat zpátky?

+2/0
23.7.2017 7:53

T23o84m11á92š 25D90o21m98i34n67i43k 7335695874225

Jezděte si v čem chcete, já jízdu vlakem nenávidím.

0/0
23.7.2017 11:53

M75i21r97o31s31l11a84v 83V35l17a50s94á81k 4558360583852

Ošklivější nádraží (podle fotky) jsem ještě neviděl.

+4/−2
22.7.2017 19:27

J75a39n 23V18a29l77o22u78c35h 6882247748490

Takže jen na této lokálce existují 3 stejné (ano, i naši předci stavěli sériově, a to i na hlavní štrece OL-PHA v letech 1841-45) nádražní budovy (přičemž nějaký dopravní význam mají snad jen Příkazy díky manipulaci s pískem), ale zbourat jednu z nich (kdesi na kraji obce) by byla nenapravitelná kuzlturní újma. Čas lokálek (ač se to odborářům nelíbí) dávno skončil (vždyť vznikly v době, kdy alternativou přesunu byly vlastní nohy či koňský povoz a i tehdy byl cestující jen bonus k jejich primárnímu účelu - napojení místního průmyslu/zemědělství na potenciální odběratele) a jakékoli pumpování peněz do nich (v 90% vedou v souběhu se silnicí) je jen ubírání peněz efektivnějšímu užití - dálkové železnici a místním busům (které nestaví kdesi v polích, ale uprostřed zástavby).

+2/−5
22.7.2017 13:40

M22i23l75a60d15a 40Š63n49a61j55d38r10o75v85á 3737954394

Kášňu? Rozburovať! Na čo je nám hentaká kášňa? Aneb zbourejme všechno, co se průměrňákovi jeví jako nadbytečné. Zbude nám pak tady i něco, co je "jen" hezké a někomu dělá radost??

+1/−4
22.7.2017 22:17

J52i96ř18í 56Č56e40r73n14ý 6568433850518

Tak si tu budovu kupte a starejte se o ni.

+2/0
23.7.2017 7:55

P95a22v70e19l 85D94o37l29n31í50č94e94k 3468243834831

A co je na té budově tak pozoruhodného? Tuctové nádraží jako X jiných.

+7/−2
22.7.2017 13:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.