- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nijak nezajímavá budova, díky které se za potřebuje zviditelnit jistá banda co nemá do čeho píchnout. Jak oblíbené v dnešní době
To, co dříve vybudovali soukromníci, a sto let fungovalo, dnes zlikvidoval socialistický masový automobilismus. Smutné je, že před 100 lety stačilo nasednout do vláčku, který mě odvezl, dnes máme "automobily", ale odvézt se musím sám, všude smrdět, překážet a dělat hluk. To je pokrok, panečku.
Dříve se taky bydlelo v jeskyních, co se tam odstěhovat zpátky?
Ošklivější nádraží (podle fotky) jsem ještě neviděl.
Takže jen na této lokálce existují 3 stejné (ano, i naši předci stavěli sériově, a to i na hlavní štrece OL-PHA v letech 1841-45) nádražní budovy (přičemž nějaký dopravní význam mají snad jen Příkazy díky manipulaci s pískem), ale zbourat jednu z nich (kdesi na kraji obce) by byla nenapravitelná kuzlturní újma. Čas lokálek (ač se to odborářům nelíbí) dávno skončil (vždyť vznikly v době, kdy alternativou přesunu byly vlastní nohy či koňský povoz a i tehdy byl cestující jen bonus k jejich primárnímu účelu - napojení místního průmyslu/zemědělství na potenciální odběratele) a jakékoli pumpování peněz do nich (v 90% vedou v souběhu se silnicí) je jen ubírání peněz efektivnějšímu užití - dálkové železnici a místním busům (které nestaví kdesi v polích, ale uprostřed zástavby).
Kášňu? Rozburovať! Na čo je nám hentaká kášňa? Aneb zbourejme všechno, co se průměrňákovi jeví jako nadbytečné. Zbude nám pak tady i něco, co je "jen" hezké a někomu dělá radost??
A co je na té budově tak pozoruhodného? Tuctové nádraží jako X jiných.