- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velmi zajímavé názory,ale nikdo nevysvětlil, jak je možné otevřít dveře z rozjetého vlaku z venku.To asi blokování nefungovalo a 2 průvodčí mylně obviněné,což by zkušený právník toto obvinění vyvrátil.
Mě vždycky fascinuje, jak je policie v těchto případech ,,aktivní,, - komu to pomůže když zavřou 2 žensky na 6 let do vězení ??
Kdyby byla policie takto aktivní i v jiných případech - například v miliardových podvodech při kterých také umírají lidé - viz kauza ,, U rytířů ,,
Nesmysl. Když už by měl jít někdo sedět, tak depo, za to, že takový zgarb pouští do provozu a management už jen za to, že takové staré vozy pořád vlastní...
Ale úplně bohatě by stačila jen sankce pro firmu za každý den, co je to v provozu, dokud to není opravené.. A tím nemyslím, že se tam přidají světýlka za 100kKč a béčko jezdí v tomhle stavu dál.
Problem je, ze i kdyz uplne minimalizujete riziko otevreni dveri, stejne se to muze stat a je treba byt obezretny
JInak souhlasim, ze je nutne modernizovat soupravy, ... (tyto vagony maji blokovani dveri...)
Svezte se vlakem v Rakousku a zjistíte, co je špatně v Česku. Je to otázka peněz. Kam se poděly ty, které směřovaly k ČD, SŽDC...?
Zenska si nepohlida dite a odnese to nekdo kdo tam vubec nebyl, to je vzdycky to uzasny na nasi zemi.
Vlny lidského vývoje. Nejdřív na železnici umírali lidé v plamenech, protože byli zamčení ve vagonech. Pak přišla na dlouhá léta vlna odpovědnosti za své rozhodnutí (včetně naskakování za jízdy) a teď se zase vracíme k tomu, že je za nás někdo odpovědný, ale pak samozřejmě o nás rozhoduje on.
Chybí zkouška dveří zda se nedovřené dveře otevřou s blokováním (které ČD odebraly) , vyšetřovatel by byl překvapen .
Drazni managament si vyplaci vysoke odmeny misto aby investoval do zabezpeceni vozu. To oni by meli stat pred soudem. Kde jsou ted slavne odbory???!!!
Kdo jezdi hodne vlakem, tak je mu jasne, ze pruvodci nema sanci vsechny dvere zkontrolovat. Tl by vlak nabiral v kazde stanici 5min zpozdeni.
Nedavno jsem byl svedkem, ze se za jizdy otevrely zadni propojovaci dvere u posledniho vagonu! A byl to novy vagon velkoprostorovy, kde se dvere ovladaji tlacitky.
našel jsem v jiné diskuzi odkaz na zprávu drážní inspekce včetně foto dokumentace:
http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Stepanov_160724.pdf
názor si udělá snad každý sám.
Same doporuceni, ale stav dnesni techniky je, ze automatika nesmi dovolit vlaku aby se rozjel s otevrenymi dvermi.