Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ÚOHS zastavil Olomouci nákup tramvají, dopravní podnik opět chyboval

Dopravní podnik města Olomouce už podruhé chyboval ve výběrovém řízení na dodávku tramvají v hodnotě zhruba čtvrt miliardy korun, z nichž část měla v ulicích jezdit už příští rok. Antimonopolní úřad proto tendr přerušil, což pro dopravce ve výsledku znamená, že nemůže s vítězem řízení uzavřít smlouvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a33n 23V30a30l53o80u12c61h 6642517868200

A on Stadler něco ve variantě nekloubového vozu délky kolem 15m (protože vzhledem k možnostem údržby ve 118 let staré vozovně jaksi nejde koupit kloubový vůz délky 30m) nabízí? Pokud vím, mimo Pragoimex se něco takového najde jen v Rusku ( https://ru.wikipedia.org/wiki/71-911 ), ovšem vůz je o 130cm delší při stejné vzdálenosti podvozků, tedy by měl značné problémy s míjením v obloucích.

Jasně, Stadler se namlsal Ostravou (ale ani tam to není žádný zázrak, koncepčně EVO2 od TWT jezdící po Liberci, jen klikatou uličku nahradil vyššími schůdky pod sedačkami a "ksicht" se dnes na stejný rám dá nelepit jakýkoli), ale chtít prodloužit termín na vývoj něčeho, co jiný nabízí, je jakoby výrobce tužek blokoval výběrko na skříně, obojí je přece ze dřeva, tak do toho může kecat...

A ten termín dodávek není ani tak dán dopravcem, ale nutností vejít se do dotačního balíčku "volného a nepokřiveného trhu EU".

No nic, souprava 141+138 z roku 1970 ještě pár let pojezdí...

0/0
27.7.2017 11:16







Najdete na iDNES.cz