- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... „Ztotožnili jsme s argumenty, které státní uplatnil. Kdo
... „Ztotožnili jsme s argumenty, které státní uplatnil. Že by ztotožnili jsme se
... Není nutno doplňovat dokazování v přípravném státním zástupcem. Přípravném
... František Petraš,... je přesvědčen, že dítě vypadlo z a obžaloba průvodčí ... Dítě vypadlo z
... Při z dálky ženy přehlédly, že dveře nejsou správně zavřené ... Při čem
... a kvůli tomu je pak mechanismus zabraňující otevření za neuzamkl. Za co
Děkuji ČTK a panu Kamenskému za dobře odvedenou práci.
Už to tady několikrát bylo. Výpadky slov způsobují blokovače reklamy. Vypněte ho a přečtěte si článek znovu.
Bývalý tiskový mluvčí ČD by se měl omluvit za to, že šířil lživé informace, když tvrdil, že všechny vagony, které ČD provozují, jsou vybaveny blokováním dveří za jízdy. A trval na svém, ikdyž byl upozorňován na svůj omyl.
Mohlo se stát, že mu hromada lidí uvěřila a přestali si dávat pozor. To bylo tak před 10 lety, když vypadl malý kluk z vlaku a ČD odmítaly byť jen možnost, že se dveře za jízdy mohou otevřít za použití hrubé síly, natož samovolně.
Co dělala matka?Nechat pobíhat 2 leté dítě bez dozoru je trestuhodná nedbalost.Proč si ditě nevzala na záchod?
Kdyby měl někdo rozum, tak už by celá tahle šaškárna musela být zastavena - bohužel naše soudnictví je jeden velký nesmysl .
Na druhou stranu - sedí Janoušek - nesedí .
Sedí Rath - nesedí
Sedí Babiš - ani nikdy nebude
Přesně. Naprostá kravina. Neumím si představit, že by průvodčí běhala podél celého vlaku a znovu dovirala dveře, zatímco na druhé straně vlaku by mezitím zase dveře otevírali nedoběhlíci. To by vlak nikdy nedojel. Jel ten soudce vůbec někdy vlakem že vypustil takovou pitomost?
Doufám, že soud bude mít dost soudnosti a ty dvě ženské osvobodí, neboť vzhledem k praxi a povaze jejich práce, jejich zavinění je naprosto nulové.
Kdby měli průvodčí pečlivě kontrolovat dveře, tak vlaky budou jezdit ještě s větším zpožděním než jezdí teď. A navíc, bůh ví, jestli malá opravdu nevypadla z okýnka a otevřené dveře ve vagónu nejsou jen nešťastná souhra náhod. Kdyby jsme neměli pořád vagony z dob hlubokého socialismu, ale moderní s centrálním zavíráním, tak se to taky nemuselo stát. Jenže to by si ti nahoře nesměli rozdělovat miliony na prémiích, pak se všichni diví, že nejsou peníze na modernizaci. A čím zastaralejší vagony, tím míň lidé tím chtějí jezdit, takže jedno s druhým.
Jančura sehnal nové vagony za 37 mega kus. ČD od Siemense nakupovaly za 40 mega, ale v cenách roku 2000.
Těch starých vagonů je něco kolem pěti stovek. Problém byl už v tom, že za Husáka se chtělo ušetřit, a tak se blokovací zařízení odebíralo z vagonů a odebrané zařízení se používalo jako náhradní díl na vagony, kde být opravdu muselo. Jinak by těm vagonům propadly "papíry" pro mezinárodní provoz. Kanibalizace se tomu taky říká. Ale bylo líp!