Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Krajský koordinátor dopravy končí, srazily ho nové jízdní řády autobusů

Nedomyšlené, nezvládnuté, katastrofální. Podobné výtky zaznívají od začátku ledna v Olomouckém kraji od části cestujících, ale i představitelů některých obcí na adresu nových autobusových jízdních řádů, respektive organizace, která má na starosti fungování veřejné dopravy. Výsledkem je odvolání jejího ředitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22a49r78i69e 98V21a40ř68e44k20o60v23á 3987959924631

Nejdrive, takovym to krkolomnym zmenam, mela predchazet rozsahla kampan a ne, ze se to clovek jen nahodou dozvedel na idos-u. Neverice svym ocim, to sel jeste overovat do dopravni kancelare. Ty zmeny totiz popiraji veskery zdravy rozum. Napriklad o vikendech a svatcich smeroval cela desetileti na venkov maximalne jeden par autobusu, nekde zustavali uplne odtrzeni od sveta. Jako blesk z nebe,uz na Novy rok, kdy ani obchody nepracuji, krizuji od rana okresy busy non-stop. Z jedineho spoje za den je az sedum jednim smerem. Narust o 700%!!! Ovsem prazdnych. A to v zime, kdy se neda ani v nejmensim overit, zda by byly pouzivany. Nejvetsi pohyb z mest na venkov totiz zacina az s jarnim slunickem a konci na podzim. Obavam se, ze tyto predrazene bus- taxiky budou vesnicanum poradne spocitany. Az se vyplytvaji vsechny prostredky, tak prestane jezdit ani ten jediny spoj, co dosud meli. Tento preslap nemuze byt jen z "kapsy" toho koordinatora, to musi byt posveceno z vyssich mist.

0/0
10.1.2018 7:04

J91a75n 11V91a64l12o50u84c76h 6172497428810

Nojo, předchozí jízdní řády se vychytávaly řadu let, případné změny poptávky (nová či zaniklá fabrika, školní spádovost...) se řešily při nejbližší změně. Přečíslování a změna dopravce (opravdu by mne zajímalo, jak se Vojtilovi podařil takový rozmach) se na to daly naroubovat. Číselné řady dle "okresů" je třeba celkem dobrý nápad, jen se ale nesmí 3 linky s různým statusem a konečnými scuknout do jedné - viz 302 (bývalé 770, 775 a půlka 728) či 400 (souhrnný integro-guláš OL-PV vč. dědin okolo, přes které soudný cestující mezi těmito městy nikdy nepojede - on je všechny uvedené obce neprojede jediný spoj, jen to znepřehlední jízdní řád, kde pak pracně hledáte, kdy to pojede 25 minut, kdy 50 a přes které zóny, tedy za kolik).

Jenže se to vzalo zgruntu, ale podle tabulek a nikoli dle (20 let laděné) praxe (takže pak na papíře třeba 2 busy 5 minut po sobě sice vypadají jako plýtvání, ale v praxi to jeden neodveze)...

Tomu se říká "iniciativa špatným směrem".

+1/0
9.1.2018 20:26

J34i41ř98í 80P44e51r47n76i24c61a 6822820954894

Ono se stačí podívat na fotku a hned si člověk řekne, že to byla jen další figurka, která brala nemalé peníze za nicnedělání. Od pohledu Lojza.....

0/0
9.1.2018 19:15







Najdete na iDNES.cz