Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři olomoucké čtvrtě se zlobí. Lávka přes trať zmizí, koleje ohradí plot

Tři olomoucké městské části Hejčín, Řepčín a Olomouc-západ protestují proti plánu radnice zbořit bez náhrady lávku přes železnici v Hejčíně. Zchátralý zrezavělý most v havarijním stavu město před časem uzavřelo, žádné další řešení ale zatím neplánuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13a40v30e66l 83R92o26s30e88c40k60ý 6516215961309

Hrstka Lidí! Ale jde o to, v kterém ročním období to sledovali.

0/0
7.2.2018 11:51

M38a19r22t45i33n 73Ř44e36z76n12í30č94e30k 6435783385956

Tak kdyby se nemuselo platit za Namiro, aquapark, fotbalový stadion....., asi by bylo na jeden blbej přechod přes koleje. Ale to by zase asi chyběly peníze jinde :-)

+1/0
6.2.2018 10:00

V64e62r24o69n61i94k66a 17K67r80a24u50s84o63v27á 4927504374662

Nebo spíš v kapse někoho jiného. Abychom byli přesnější. :)

0/0
10.2.2018 16:14

T22o61m89á79š 68H13a53n63á63č97e94k 6855204120641

Za pár měsíců budou volby, tak si myslím, že bude potřeba se pánů radních ptát, jak to s přechodem přes koleje myslí. A podle toho si taky nové zastupitele vybírat.

0/0
5.2.2018 21:30

J85a57n 81V59a75l23o55u37c65h 6912297848910

Netřeba se ptát - další (pomalu předvolební) "level" je plánování podchodu. Tak tomu aspoň říká primátor a mluvčí SŽDC (rozhovor v ČRo Olomouc). V praxi v tomto zastrčeném místě spíš veřejné záchodky/ubytovna/nálevna, mnohem nebezpečnější než pěšina.

Jak říkám (mimochodem, redakce, kampak zmizel můj příspěvek na toto téma z 5.2.?), v místě pěšiny udělat legální nechráněný přechod (viz Rokycanova- Domovina, Holická pod estakádaou), normálně myslící (či jen s pudem sebezáchovy nepotelačeným čučením do mobilu a sluchátky) by s tím na trati, kde vlak jede stěží 40km/h (a případně v oblouku od města pískne) neměl problém.

Jenže podchod (byť odpudivý, tudíž nevyužívaný) normy splní, přechod asi nee...

0/0
8.2.2018 7:45

Z48d12e11n78ě16k 21R25o43z74s82y55p65a18l 2402123186710

Když si uvědomíme, že na této trati je průměrný provoz cca 2 spoje za hodinu, tak by podle selského rozumu měl stačit přechod bez signalizace, pouze s povinností pro strojvedoucího dát výstražné zvukové znamení (tzv. pískáček na trati).

Pokud by drážní úřad trval na světelné signalizaci, tak bych navrhoval zrušit nákup stadionu od fotbalistů a ušetřených cca 195 milionů investovat do věcí obecně prospěšných a užitečných.

+2/0
5.2.2018 21:03
Foto

P94e13t47r 29P76r68o21c89h60á53z66k33a 3342866482274

Po té lávce odjakživa chodila jen hrstka lidí, velká většina přechází koleje snad už třicet. let.Samozřejmě, že by tam šel vybudovat přechod, ale kdo by to zaplatil? Musel by mít závory, náležité osvětlení a podobně a to za pár tisíc udělat nejde. Jako obvykle je potřeba utratit peníze za nějakou blbost a ne za něco pro občany.

0/−3
5.2.2018 13:55







Najdete na iDNES.cz