Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidička s téměř třemi promile srazila na přechodu školáka na kole

Na přechodu pro chodce v Přerově srazila o víkendu silně opilá žena dvanáctiletého chlapce na bicyklu, záchranka jej odvezla do nemocnice. Nehodu nyní vyšetřuje policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K18a57r17e16l 55V68á60l72e42k 6882279471505

Asi si neuvědomila přísloví: " Opilý řidič= veselý vrah"

0/0
28.5.2018 22:13

K64a87r93e97l 48V39á50l78e36k 6382839351695

Kde ta nešťastná holka se tak macucala, to jela z práce nebo do práce, či za nákupy???????????

Řidičák sebrat po vzoru EU natrvalo, bez možnosti získat zpět.

+1/0
28.5.2018 16:09

K56a91r53e45l 88B51a37r48t77á19č43e75k 9392449672905

tak jeste ze nesrazila na prechodu nekoho pobliz nadrazi...

+2/−2
28.5.2018 13:02

P84e43t27r 48B12a83č73a11v83č28í13k 3923298811289

Měla mu ještě to kolo rozdupat aby si pamatoval, že na přechodu má slézt z kola.

+2/−6
28.5.2018 12:45

P33e79t84r 21B68a29č95a98v75č19í11k 3853788601319

A babu tedy také řádně osolit!

+1/0
28.5.2018 12:46

M18i94c82h86a50l 93C65h86a66l71u28p51a 6608690479443

V článku nepíší nic o tom, jestli přechod přejížděl nebo jel na silnici a náhodou ho srazila na přechodu. A i kdyby přejížděl na kole, tak ho nemá nikdo srážet.

0/0
28.5.2018 20:11

J29i95r89i 19K94u54c32e97r71a 5887440516382

Za 3 promile by měl být řidič potrestán doživotní ztrátou papírů, to je bez debat. Kluk si snad bude pamatovat, že na přechodu nemá jako cyklista přednost. kdyby ona nebyla jak dělo, byla by s velkou pravděpodobností vina na kolaři.

+5/0
28.5.2018 12:42

J11a97n 93K50r61p20e18c 5196413414332

me se vzdycky libi, kdyz nekdo odprezentuje svuj nazor a k tomu prida neco ve smyslu "a tecka" nebo jako v tomto pripade "to je bez debat". jinak kdyby kolo pres prechod vedl, to by jako mel prednost?

0/0
28.5.2018 14:38

J66i92r27i 48K50u76c44e38r37a 5747810896872

měl, byl by chodcem

0/0
28.5.2018 17:08

J50a36n 63K71r83p25e61c 5596243584652

a to myslíte vážně?

0/0
28.5.2018 20:24

D73a33v10i97d 59M39a34l87i63n65a 1520123360823

Ano. Zákon přesně stanovuje, kdo je chodec a kdo řidič. Cyklista na kole opravdu chodec není.

+1/0
29.5.2018 8:54

J57a93n 53K15r23p63e28c 5176153104352

o tom není sporu. a taky to není předmětem diskuze. tady někdo tvrdí, že chodec má na přechodě pro chodce přednost (před kým, čím?). a to je samořejmě naprostá pitomost.

0/0
29.5.2018 10:22

M56i45l34a25n 79M72a52r44k60l 1748266758

máte řp? kdo je chodec je vypsaný snad na druhé straně učebnice autoškoly

0/0
29.5.2018 10:02

J45a78n 97K49r92p35e32c 5966333364872

mám. a vy? já rád diskutuji s těmi, kdo se nejdříve takto optají, a pak mi to nandají, naprosto mě rozstřílí argumenty. mnohdy, bohužel i v tomto případě, je dotaz na vlastnictví řp ten nejsilnější argument a trapný pokus o zesměšnění.

já jsem snad někde zpochybnil kdo je chodec? vám vůbec nedošlo že zpochybnuji objektivně nepravdivé tvrzení o přenosti chodce na přechodě. ha! teď vám zatrnulo, ryhcle začnete gůglit zákon a hledat nějakou výmluvu, jak se z této parádní úkázky trapnosti a neznalosti zákona, co jste právě předvedl, vykroutit. úplně vidím ten studený pot jak se z vás leje. :) a můžete si za to sám. kdybyste dikutoval věcně a nezačal s takovou pitomou narážkou, tak vás v tom tak nemáchám.

0/0
29.5.2018 10:39

M36i30l18a54n 10M93a46r66k28l 1108726138

teď si mi to nandal, přesto se vůbec neorientuješ ve vlákně. vznášíš dotaz, jestli je myšleno vážně, že jako chodec by měl přednost. Ano jako chodec by měl přednost, oproti tomu když jede na kole. a přestože jsi to nikde nezpochybnil, tak pokud jsi znalý, neměl bys vůbec takovou námitku vznášet. Gůglit nic nepotřebuju, vím jak se věci mají. Tady se teď nebavíme o absolutní přednosti, kdy prostě tam nemůžete ani jako chodec vletět bez rozmyslu, ale o situaci cyklista vs chodec na přechodu ty máchale

0/0
29.5.2018 11:11

J92a98n 71K83r92p10e67c 5746183404282

1. jsem si jistý že s lidmi jako vy si netykám. 2. ne, neměl by přednost a to ze dvou důvodů a) přednost se dává, přednost nikdo nemá*, b) chodec na přechodu pro chodce přednost nemá, ani se mu nedává. 3. žádná absolutní přenost neexistuje a ani neexistovala. 4. naopak, chodec na přechodě přednost dává.

tak negůglete, ale dovzdělejte se, ať ze sebe neděláte ještě většího hlupáka.

*) v jednom ustanovení zákona je možné najít rčení "má přednost" ale je to tam pouze jednou a je to chyba v zákoně. tuším že se jedná o ustanovení přednosti v jízdě tramvaje.

0/0
29.5.2018 12:19

M17i35l25a24n 35M81a82r13k11l 1298576978

jem si jistý, že pakliže jsi tak prudce inteligentní, tak zajísté znáš nepsaná pravidla internetových diskuzí, kde je tykání zcela přípustné. Takže v prvním příspěvku odsuzuješ komenty bez argumentů a mácháš přispěvatele svými moudry, abys následně brojil proti tykání. Vidím, že se nedomluvíme, protože máš svou pravdu a další diskuze by již byla jen ztrátou času

0/0
29.5.2018 12:22

J93a70n 28K51r49p23e18c 5976753724752

žádná taková nepsaná pravidla mi známa nejsou a pokud mohu soudit podle jiných příspěvků, tak kecáte. já jsem vznesl argumenty na které nedokážete reagovat. a to je rozdíl. nemám svou pravdu, prezentuji pouze to, co říká zákon. a vy už to moc dobře víte. tento váš příspěvek je pouze zoufalou snahou jak z toho marasu, který jste na sebe naplácal, uniknout zdánlivě bez ztráty kytičky. takže přístě, až začnete tlachat o nščem čemu nerozumíte a na základě své neznalosti faktů někoho zesměšňovat, ujistěte se že to nejste vy sám, kdo je k smíchu.

0/0
29.5.2018 12:34

M14i49l31a50n 38M96a65r61k78l 1958126108

A opet zmet slov, kterym zrejme ani sam nerozumis, jen si pripadas chytre a povysene. Tykani na internetu je naprosto bezne. Sesedni ze sveho piedestalu vseho poznani a zagugli, protoze veci ktere neznas opravdu nejsou vymysly hlupcu, ale kupodivu existuji. Nashledanou

0/0
29.5.2018 13:35

K28a84r79e21l 83V44á95l70e83k 6452119771235

Nu co k tomu dodat, někdy malí mají "vzor" v dospělácích, kteří nejen že využívají přechodu pro chodce pro rychlejší přesun na druhou stranu silnice, z kola na přechodu pro chodce neslezou, ale přímo přefičí často na červenou.

+1/0
28.5.2018 16:08

M73i57c27h60a10l 41C52h43a59l20u73p13a 6418530159453

To je blbost, i kdyby přechod přejížděl (což v článku není), tak záleží taky na tom, jak na ten přechod vjel - jestli tam náhle vletěl pod auto nebo by to normálně stihl a nalitá řidička nebrzdila a srazila ho.. Člověk by na přechod ale stejně neměl lézt, dokud nemá jistotu, že ho řidič viděl a stihne to přejít nebo auto brzdí.

0/0
28.5.2018 20:15

M66o77n12i91k70a 98K65o68n11e33c63n78a 7123911671474

Hm, tak to ma smulu a chlapec si snad zapamatuje, ze pres prechod se na kole nejezdi.

0/0
28.5.2018 12:40

E52v37a 64D48r47o10z78d63o58v66á 7679737155175

Vy jste asi také upadla, ale na rozdíl od kluka jste helmu neměla.

Ano, kolo se po přechodu vede, ale tady byl problém především u řidičky.

0/−2
28.5.2018 12:43

J52i89ř90í 35P26e67r98n84i51c73a 6912570584764

Eva Drozdová ... brzdil bych s tím, kdo upadl. Že se chlastat nemá, když budu řídit, o tom není ani řeč, Ale co se týká cyklistů a přechodů, to je kapitola sama pro sebe. Přechod je od slova přecházet, ne přejíždět. A když člověk pojede ve městě předpisově 50 km/h a bude dávat pozor, tak u přechodu nikoho nevidí čekat, aby zastavil a dal mu přednost. Ale z toho se přižene nějaký buran na kole, který si myslí, jak má přednost a máte ho pod autem, ani nevíte jak. A že takových každých den člověk vidí, jak začne sezóna. A ještě se cítí ukřivděni, když na ně člověk zatroubí. Kdyby se aspoň chtěli pos... z toho zatroubení.

+8/0
28.5.2018 13:04

F77r73a41n67t52a 35T60i13m88a65n 7960668981470

Léto pomalu začíná a takoví skejťáci nebo bruslaři na ten přechod můžou, resp. musí, pokud tam je. Přitom jedou kolikrát daleko rychlejc než nějaký kolista.

0/0
28.5.2018 13:43

J43o13s40e91f 63K93r80o72u86p75a 7751108485677

A z toho důvodu by měla být zrušena přednost na přechodech. Slušný řidič pustil lidi přes přechod, když ich tam bylo víc,alednes se upřednostňovaní chodci couraj přes přechod jeden za druhým.

0/0
28.5.2018 13:47

F84r89a56n89t50a 11T84i83m35a10n 7310788561480

Ono se to bude ubírat spíš opačným směrem, možná je to otázka času. Na Slovensku se zavádí opravdu absolutní přednost na přechodech:

https://auto.idnes.cz/prednost-prechod-pro-chodce-slovensko-pravidlo-bezpecnost-p4c-/automoto.aspx?c=A180405_130032_automoto_taj

0/0
28.5.2018 13:49

M11i34c38h58a68l 60V51a48ň42h10a93r64a 8953145855645

Na prechod bruslar muze, ale NESMI NIKOHO OHROZIT.

0/0
28.5.2018 18:59

M91i51c86h91a28l 97C19h16a25l96u61p58a 6778400699833

To ale nesouvisí s tím, jestli je člověk na kole. To závisí na tom, jestli mu nechybí pud sebezáchovy a leze do silnice bez rozhlížení.Na kole jezdím, přechody přejíždím, ale vždycky tam zastavím jako při přecházení.

0/0
28.5.2018 20:20

J46a41k71u62b 47K26o41r86e25c 6454560551943

A jak se to dělá na hraničním přechodu? Já ho takměř vždy přejíždím.

0/0
28.5.2018 21:32







Najdete na iDNES.cz