Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a85r35t46i45n 23K76u49ř36í94t14k68a 6837206128265

Nebylo by jednodušší tam postavit trolejové sloupy v nějakém retro stylu, nebo ve stylu, aby to ladilo s dobovou zástavbou?

0/0
doporučit
27.6.2018 8:43

B67ě35l31a 56H40o58r20á34k55o21v92á 1918672759950

A o té tisícovce rozhodnul kdo? Jestli maj majitelé špatnou zkušenost, tak budou muset radní přitlačit motivaci a dát jasnou záruku. Zakoupit, usadit a udržovat sloup za tisícovku jistě nepůjde;-)

0/0
doporučit
26.6.2018 11:57

M84i78c64h43a91l 32K31r20č78á51l 6798388746462

Je na čase tramvaje zrušit úplně. Tramvajový pás blokuje velkou část šířky ulice a sloupy s trolejemi ji zadrátují shora. A to jen proto aby jednou za čas mohla po ulici projet tramvaj.

+1/−4
doporučit
22.6.2018 14:01
Foto

P36e66t24r 63P46r36o14c82h56á11z43k74a 3102906332304

Chtít mohou cokoliv, ale pokud majitel nesouhlasí tak s tím nic nenadělají. Přitom řešení je jednoduché a prosté. V dnešní době není žádný problém upravit několik tramvají na provoz na baterie a daný úsek přes historické centrum města by mohl být pojížděn na ně a ve zbytku by se dobíjeli. Jedná se o celkem nepatrný kousek odhadem to nebudou ani 2km. Pak by tam nemusela trakce vůbec být, odpadly by sloupy, kotvy na domech a dráty nad hlavou. Jen by musel být zájem. Když dokáží na baterky jezdit trolejbusy v místech kde není jiná možnost, tak tramvaje určitě také.

+1/0
doporučit
22.6.2018 13:55

D84a80n59i98e29l 88J28a75n19á92k 8460253528152

http://www.alstom.com/products-services/product-catalogue/rail-systems/Infrastructures/products/aps-ground-level-power-supply/

Nebo existuje napájení ze speciálně upravené třetí kolejnice, která je rozdělená na segmenty. Bohužel tato řešení jsou většinou nákladné.

+1/0
doporučit
22.6.2018 14:00
Foto

P60e30t45r 87P28r54o77c37h31á49z90k11a 3322636102274

Ano, existují i jiné možnosti a město, které chce zachovat historické centrum a nechce ho osadit sloupy a nebo zadrátovat po domech by se tím mělo zabývat a ne hledat jednoduchá řešení.

0/0
doporučit
27.6.2018 19:29

J31a39n 85V58a66l98o77u75c26h 6462487488540

Problém to není, když to někdo zaplatí... Ono "několik" je totiž tak 45 (pokud se vozový park očeše a nechá jezdit - ne jako dnes, kdy jsou v špičku vypraveny 2/3 vozů, zbytek stojí a žehrá se na malou vozovnu). Z 25 vypravených vlaků jich totiž přes centrum jezdí 18. To je 36 vozů v soupravách (plus nutná záloha)... Pak se něco podělá na Kosmonautce, vozy z ní přes centrum bez trolejí neprocpete, zablokují tratě u soudu/ na hlaváku (protože dál nebudou mít kam) a stojí vše...

+2/0
doporučit
23.6.2018 7:59
Foto

P52e88t88r 40P51r50o23c39h21á72z78k51a 3562596202174

Nikde není napsané, že se musí upravovat všechny. Stačí vyčlenit několik vozů které budou jezdit opravdu jen centrum a je to. Ostatní mohou zůstat tak jak jsou. Když jiná města dokáží upravit trolejbusy aby se dostaly tam kde není trakce tak proč ne Olomouc pár tramvají.

0/0
doporučit
27.6.2018 19:21







Najdete na iDNES.cz