Diskuse k článku

Elektrifikovaná trať je roky ve zkušebním provozu. Kvůli bludným proudům

I osm let po dokončení elektrifikace dál čeká na kolaudaci železniční trať mezi Zábřehem a Šumperkem. Ve zkušebním provozu zůstává kvůli takzvaným bludným elektrickým proudům, jejichž negativní účinky musí správa trati odstranit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R43a10d17i56m 70P63o59l54á54š87e21k 9496923689929

Holt někdo ušetřil na uzemnění a na propojení.

Proč by se to taky mělo v zemi speciálně propojovat a odstíňovat, když "na vedlejší trati je stejné nebo i vyšší napětí a nikdo nic tam nepropojoval" Škrtáme propojování a odstíňování a na projektu ušetříme!

Že je ta trať "vedle" elektrifikována střídavým proudem, jaksi úředníkům nedošlo.

0/−2
22.6.2018 9:47

L84i28b54o60r 31V83e68s14e29l94ý 2489246552922

Která trať "vedle" je na střídavý proud?

0/0
22.6.2018 18:34

J42i88r74i 57F23i64n83k 1612880169133

To jako ze úředníci škrtají v projektu?

0/0
23.6.2018 19:26

Najdete na iDNES.cz