Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a76r24c54e27l 98P19o29k13o13r45n53ý 2873470361

Žádný podchod,žádná lávka. V Německu u Hockenheimu je na 3 kolejné ,frekventované trati vybudována závora otevírající se tlačítkem. Závory se otevírají do 10 vteřin,pokud se neblíží vlak. https://mapy.cz/s/2PpZB Jenže u nás radní řeknou NE a přes to vlak nejede! Onehdá jsem si dopisoval s autorem revitalizace sídliště ,proč neudělají chodníky kudy lidi opravdu chodí,kde je to vyšlapané.Odpověděl,že to není v územním plánu a pokud tam budou lidi chodit a ty chodníky znovu vyšlapou,tak tam pošlou strážníky a budou lidem dávat pokuty...tak že asi tak nějak.

+29/0
doporučit
10.7.2018 6:53

J73a68k55u75b 65S55t38a44n42ě81k 8660916504341

Je to pár let zpět kdy jsem četl rozhovor s jedním z architektů socialistických sídlišť. Popisoval v podstatě stejný problém, naplánované pěšinky a chodníčky vypadli vždy namalované krásně, ale po chvíli zjistili, že člověk stejně jako zvířata nechodí tudy, kde to vypadá hezky na papíře ale tudy kde to má logiku. A nezmění to ani tuna vyhlášek. Nechavali proto tyto úpravy na úplný závěr, kdy už sídliště bylo defakto funkční a lidé si "cestičky" vyšlapali sami, pak se chodníky doplňovali dle toho.

Proč dělat cestu tam kde lidé chodí, můžeme ji přeci udělat jinudy, určitě je donuíme...

+19/0
doporučit
10.7.2018 8:22

M27a86r30e89k 76J90a90n93í80k 9927845453142

no tak jestli je tam traťová rychlost kolem 50, tak tam dejte akorát kříž a z obou stran pískáček, vyřešeno

+17/0
doporučit
10.7.2018 9:17
Foto

P58e48t97r 93P21r70o64c86h25á66z25k42a 3742186422814

Ta lávka sloužila k přecházení snad jen když byla nová. Pak lidé přišli na to, že je to po ní dlouhé a chodili pod ní. Město se o ni tak intenzivně staralo až zchátrala a teď řeší hlouposti. Podchod je zbytečný a opět s jím nebude nikdo chodit. Daleko lepší by bylo udělat tam přechod se závorami, nebo jen ze světly. Dokonce si myslím, že by to šlo napojit na sousední přejezd.

+16/0
doporučit
10.7.2018 5:42

J72a60n 17V68a93l84o25u25c62h 6202557448790

Proč je tady histerie okolo nějaké zkratky přes trať, kde projede 40 paridoií na vlak a 2 nákladní vlaky za den rychlostí 30km/h, když ta samá trať není oplocená v jiných úsecích, o tratích s podstatně vyšším provozem (vč. koridorů) nemluvě? S tou lávkou je to jako s tisící dalších věcí - sice to nepoužívám (jaký byl asi poměr přecházejících po lávce a přes koleje?), ale když mi to vezmou, začnu protestovat...

+13/0
doporučit
10.7.2018 5:25

P87e61t90r 30N51o79v94o44t86n54y 1301840471

"Plot tady musel být, aby se zbořená lávka dala vymazat z katastru." Co je to zase za výmysl?

+8/0
doporučit
10.7.2018 10:03

J12i29ř15í 57S12c82h58m22i18d41t 5760753204725

Kdyby tam udělali mechanické opatření, které nutí se pořádně rozhlédnout a zřídili tam oficiální přechod pro pěší, tak by udělali mnohem lépe, než nesmyslný plot.

+4/0
doporučit
10.7.2018 9:53

K32a82r40e10l 25P29o16d36h14o33r21s33k37y 3465463842155

U nás u nádraží se chodilo skrz plot desítky let, pak se strašně řešily podchody, nadchody, zákazy. Nakonec se z pěti kolejí udělala jedna a přes ni překrásný světelný přechod se závorami pro případ, že by si snad někdo toho vlaku ve zběsilé rychlosti 30km/h nevšiml. A funguje to.

+4/0
doporučit
10.7.2018 8:48

T86o82m55á82š 94K20u15c18h72a85ř 3677791298241

A copak ta předchozí lávka výtah měla, že se z toho dělá taková věda?

+4/0
doporučit
10.7.2018 7:14

D53a41n16i72e60l 55P53a14n65e41k 6742251802450

Lide si vzdy zvoli casove/ekonomicky nejlepsi cestu. Proto se pri urbanismu v projektech o chodnicich a cestach ceka casto na lidsky faktor nez se zacne stavet. Ten nadchod mel svoje opodstatneni a po strzeni jej meli postavit znovu. Podchod je drahej a ve vecernich hodinach se budou lidi bat ho uzit.

+4/0
doporučit
10.7.2018 6:57

J78o54s21e74f 32V35o89l91f63í88k 4368725359913

Cik cak klandr není možný. A šmytec!

No tak se jděte podívat na přechod přes trať v Mladé Boleslavi. Ulice Jaselská přechod přes trať na ulici Laurinova. Je to vidět i na Mapách.cz zde.

https://mapy.cz/zakladni?x=14.9023874&y=50.4200614&z=18&m3d=1&height=180&yaw=0&pitch=-70&l=0&base=ophoto

+4/0
doporučit
10.7.2018 6:29

I51g42n48á55c 83D19i67v90i31š 1731859383614

Neznám místní situaci, ale pokud je to lokálka, kde projede pár vlaků denně, nevím, proč by tolik vadilo, kdyby tam lidé chodili (něco jiného by samozřejmě byl koridor).

Nanejvýš bych tam ještě dal ceduli zákaz vstupu, aby bylo město z obliga, kdyby se někdo nerozhlédl a byl hluchý.

+3/0
doporučit
10.7.2018 8:28
Foto

M81a27r23i17á79n 38K68y38r28a74l 1925574924334

To je zase snůška výmluv. "Nová lávka nelze postavit, protože se trať bude elektrifikovat" - Co takhle s tím počítat a udělat tu lávku vyšší?

+4/−3
doporučit
10.7.2018 6:16

S60i76l26v45e87s29t61r 62K32a92d28e40ř70á77b86e32k 8470883925730

"Plot tady musel být, aby se zbořená lávka dala vymazat z katastru. Kdyby tam nestál, nebylo by to, alespoň podle informací, co mám, možné"

Kocourkov hadr.

+2/0
doporučit
10.7.2018 12:59

K18a74r49e81l 56Ř43e66h62á32k 9675559974899

"Lidé chodí v Olomouci místo zchátralé lávky přes koleje" - koukám, že pisálkové z iDnes.cz nedokázali ani opisovat při zkouškách...

+2/−2
doporučit
10.7.2018 9:53

M85a16r24e14k 37Š96i19m98o28n 2934307888488

Nechápu, proč je záměr elektrifikace problém pro vybudování lávky. Lávky nad elektrifikovanou tratí se přece neormálně staví.

+1/0
doporučit
10.7.2018 16:16

O66t89a 51S95a36l13y63k 2290253856

A kolik vlaků denně tudy jezdí?

+1/0
doporučit
10.7.2018 12:11

K36a44t88e54ř62i98n40a 64V47a30š49á84k71o72v27á 5191902839735

Něco podobného by chtělo i u přístupu na městké v Jihlavě, tam se normálně chodilo kolem kolejí, ani se nepřecházelo, teď tam dali úplně zbytečně bránu a musí se to složitě obcházet parkem.

Jenže tam to není tak frekventované a snadné na prostříhání - a taky asi nemám vandalské sklony :-P

+1/0
doporučit
10.7.2018 8:22

K88a79r29e91l 17S75l75a21v36í40k 4513434705705

Z varšaváku na Flóru a zpět se taky chodí přes koleje a není problém. Šinkanzen tudy nejezdí, trať je jednokolejná a hustota provozu minimální.

A co třeba vybudovat přechod a zaměstnat nějakého převaděče? Problém je, že to není na očích širší veřejnosti a tudíž se místní politici nemohou tak zviditelnit při realizaci odpovídajícího řešení.

+1/−1
doporučit
10.7.2018 11:51

J29i86n69d48ř52i55c10h 87Š39k82o68p97e80k 4285771770265

pokuta za neoprávněný vstup na koleje je až 10 000 Kč.

Když by tam postavili policajta v civilu a začli dávat každýmu kdo tam vleze 1000 Kč flastr pro začátek, lidi by se rychle naučili respektovat zákony a cizí majetek

+3/−29
doporučit
10.7.2018 6:23







Najdete na iDNES.cz