Diskuze
Kamion dával přednost a stál návěsem na přejezdu, narazil do něj vlak
Děkujeme za pochopení.
M16i84l14a53n 29M83a72j47e66r18č97í39k
Dovoluji si tvrdit, že nehodou vlaku se silničním vozidlem dávajícím přednost za přejezdem železnice/dráhy má být vinný (z TČ obecného ohrožení) provozovatel dráhy (v ČR většinou SŽDC), který nezajistil/neprosadil (u zainteresovaných vlastníků a správců dotčených pozemních komunikací) bezpečné (= nejlépe odpovídající aktuálním normám, ale případně využívající jiné bezpečné technické řešení) křižování dráhy s pozemní komunikací
Popis platné normy a jiného bezpečného řešení jsem před chvílí uvedl v RE na příspěvek Víta Jůzy.
M19a37r16t83i50n 40N85o33v68o20t21n19ý
Zajímalo by mně, jak by se řidič měl podle vyhlášky správně zachovat. Přijede k přejezdu před křižovatkou, když zastaví před přejezdem tak nevidí do křižovatky, když si najede ke křižovatce, bude mít návěs na přejezdu, závozníka nemá, otočit se tam s návěsem nelze. Dost neřešitelná situace...
P68e61t67r 36B92á90č62a
A ten strojvudce cumel kam?
V14í62t 58J79ů55z68a
Trestný čin obecného ohrožení a zavinění dopravní nehody ze strany toho, kdo rozhodl o úpravě přednosti v jízdě.
M57i62l17a65n 79M36a67j93e90r36č81í12k
Takto by jsem to netvrdil, protože:
1.) křižovatku je nejlepší osadit SSZ s detekcí vjezdu vozidel jedoucích z vedlejší komunikace na přejezd před jejím koncem, za kterým by tak následně měla zajištěn plynulý vjezd do následující křižovatky. (Mimo dobu průjezdu vozidel přes přejezd před koncem vedlejší komuniukace by SSZ měla blikat žlutě = na hlavní komunikaci nepotřebuje mít instalované "skla"/signály zelené barvy, protože by fungovala jako tzv. světelná/červená závora).
2.) dle dnešních norem má být mezi přejezdem a následující křižovatkou dostatečné místo právě na tahač s návěsem/náklaďák s vlekem, ale ty normy neudávají snad žádný termín, do nějž musí být upraveny/nějak zabezpečeny jim neodpovídající místa postavená/koladovaná před jejich platností!
3.) V. Júzou navrhovaná změna přednosti je nesmysl - JAKO HLAVNÍ KOMUNIKACE JSOU OZNAČOVÁNY SILNICE S ČASTĚJŠÍM SMĚREM PRŮJEZDU KŘIŽOVATKOU = JINÉ VYZNAČENÍ BY BYLO NETYPICKÉ A TÍM PRO VĚTŠINU PROJÍŽDĚJÍCÍCH ŘIDIČŮ MATOUCÍ A TÍM VELMI NEBEZPEČNÉ
P61a87v75e37l 97Ř89a94p72e94k
Absurdní masový automobilismus mě nepřestává fascinovat perlami jako je tato.
J83i67n26d45ř53i75c55h 93M76i59t57t59e25r
A co vegeteriánský automobilismus, ten je v pohodě ?
P91e76t78r 66N88i83v52n25i77c35k84ý
Je tady v diskuzi ještě nějaký další chytrák, který bude tvrdit, že tam není vidět, nebo snad to způsobila "debilita projektantů"?
Tady se na to podívejte:
S34l41a13v85o75m63í67r 83K81o73u72k94a89l
žádný další chytrák tady není, ale tím zjevně nejste ani vy, protože situaci neznáte a dal jste sem obrázek z jiného přejezdu ... ten, na kterém se to stalo, je dál ve směru na Kostelec na Hané
P30e35t60r21a 10Š23e75v34č51í46k94o97v57á
Něco podobného je v Mostě u starých Kopist.. když zastavím před kolejema, nevidím do křižovatky. Když chci vidět do křižovatky, mám návěs v kolejích... čeká se tam dlouho, protože se vjíždí na silnici s hustým provozem..a do malé mezery vjet nemůžu, vyjíždím pomalu, zvlášť, když je naloženo.. osobáky čumí, ale nikdo mě nepustí vyjet.. až to napadlo pána s Tatrou.
P41e11t21r 29N78i16v42n40i20c22k71ý
Chceš tvrdit, že tady není vidět do křižovatky?
L27u22b90o72š 76P50o29s81p88í46š63i32l
Tak honem,honem,kde jste chytrolíni a odborníci na řízení kamionu,nemohu se dočkat nějakých rad,jak se má řídit kamion.Jo a taky nezapomeňte připsat radu-kamiony přepravovat jedině vlakem,na tu se těším nejvíc.
L40u24k63á58š 59Š81m93a17h86e28l
No tady není o čem, jestli nelze pokračovat v jízdě za přejezdem, nemáte na něj co vjíždět. Učí se to snad v každé autoškole.
J66a72r61o93s66l61a59v 19K22a87d51l81e11c
Na přejezd je zakázáno vjet pokud nemohu pokračovat za ním dále. V tomto případě stačí zastavit před přejezdem a pokračovat až bude na hlavní volno.
K83a61r74e94l 75H26a68g93e47r
Aha, a ty do té křižovatky vidíš ? Už jsi někdy rozhoupával 40 tun ? Tentokrát bych to viděl spíš na debilitu projektantů, kteří s tímto nepočítali.
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na střelnici se smrtelně zranil muž. Policie to vyšetřuje jako sebevraždu
V pátek odpoledne se na střelnici v Olomouci zastřelil muž ve středních letech. I přes okamžitě...
Ostrava sestřelila mistra v prodloužení a má mečbol. Nymburk slaví postup
Nymburští basketbalisté suverénně zvítězili na palubovce Olomoucka 107:72 a čtvrtfinálovou sérii...
Vznik Velké Olomouce zažehl před 105 lety rozkvět, pomohl hlavně průmyslu
Dlouhá staletí stagnovala, 23. dubna 1919 ale dostala Olomouc pořádnou rozvojovou injekci. Bylo k...
Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek
Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...
Dvojice kvůli sporu odpálila v paneláku dělobuch, úlomky dveří zranily muže
Případ nastražené výbušniny vyšetřují policisté z Olomouce. Dva muži tam o víkendu umístili v...