Diskuze
Kamion dával přednost a stál návěsem na přejezdu, narazil do něj vlak
Děkujeme za pochopení.
M43i50l94a67n 46M85a80j12e54r40č71í51k
Dovoluji si tvrdit, že nehodou vlaku se silničním vozidlem dávajícím přednost za přejezdem železnice/dráhy má být vinný (z TČ obecného ohrožení) provozovatel dráhy (v ČR většinou SŽDC), který nezajistil/neprosadil (u zainteresovaných vlastníků a správců dotčených pozemních komunikací) bezpečné (= nejlépe odpovídající aktuálním normám, ale případně využívající jiné bezpečné technické řešení) křižování dráhy s pozemní komunikací
Popis platné normy a jiného bezpečného řešení jsem před chvílí uvedl v RE na příspěvek Víta Jůzy.
M68a69r88t21i27n 76N27o66v85o30t43n72ý
Zajímalo by mně, jak by se řidič měl podle vyhlášky správně zachovat. Přijede k přejezdu před křižovatkou, když zastaví před přejezdem tak nevidí do křižovatky, když si najede ke křižovatce, bude mít návěs na přejezdu, závozníka nemá, otočit se tam s návěsem nelze. Dost neřešitelná situace...
V70í22t 60J40ů83z52a
Trestný čin obecného ohrožení a zavinění dopravní nehody ze strany toho, kdo rozhodl o úpravě přednosti v jízdě.
M60i64l32a84n 95M46a92j54e72r93č47í27k
Takto by jsem to netvrdil, protože:
1.) křižovatku je nejlepší osadit SSZ s detekcí vjezdu vozidel jedoucích z vedlejší komunikace na přejezd před jejím koncem, za kterým by tak následně měla zajištěn plynulý vjezd do následující křižovatky. (Mimo dobu průjezdu vozidel přes přejezd před koncem vedlejší komuniukace by SSZ měla blikat žlutě = na hlavní komunikaci nepotřebuje mít instalované "skla"/signály zelené barvy, protože by fungovala jako tzv. světelná/červená závora).
2.) dle dnešních norem má být mezi přejezdem a následující křižovatkou dostatečné místo právě na tahač s návěsem/náklaďák s vlekem, ale ty normy neudávají snad žádný termín, do nějž musí být upraveny/nějak zabezpečeny jim neodpovídající místa postavená/koladovaná před jejich platností!
3.) V. Júzou navrhovaná změna přednosti je nesmysl - JAKO HLAVNÍ KOMUNIKACE JSOU OZNAČOVÁNY SILNICE S ČASTĚJŠÍM SMĚREM PRŮJEZDU KŘIŽOVATKOU = JINÉ VYZNAČENÍ BY BYLO NETYPICKÉ A TÍM PRO VĚTŠINU PROJÍŽDĚJÍCÍCH ŘIDIČŮ MATOUCÍ A TÍM VELMI NEBEZPEČNÉ
P13a56v31e41l 77Ř32a23p17e31k
Absurdní masový automobilismus mě nepřestává fascinovat perlami jako je tato.
J58i50n76d95ř97i22c25h 11M38i17t38t14e67r
A co vegeteriánský automobilismus, ten je v pohodě ?
P93e80t88r 82N49i28v45n12i71c66k10ý
Je tady v diskuzi ještě nějaký další chytrák, který bude tvrdit, že tam není vidět, nebo snad to způsobila "debilita projektantů"?
Tady se na to podívejte:
S84l91a38v44o38m27í76r 30K12o24u55k88a97l
žádný další chytrák tady není, ale tím zjevně nejste ani vy, protože situaci neznáte a dal jste sem obrázek z jiného přejezdu ... ten, na kterém se to stalo, je dál ve směru na Kostelec na Hané
P77e53t43r85a 18Š22e44v89č19í47k95o43v39á
Něco podobného je v Mostě u starých Kopist.. když zastavím před kolejema, nevidím do křižovatky. Když chci vidět do křižovatky, mám návěs v kolejích... čeká se tam dlouho, protože se vjíždí na silnici s hustým provozem..a do malé mezery vjet nemůžu, vyjíždím pomalu, zvlášť, když je naloženo.. osobáky čumí, ale nikdo mě nepustí vyjet.. až to napadlo pána s Tatrou.
P66e13t22r 47N14i38v96n37i32c71k93ý
Chceš tvrdit, že tady není vidět do křižovatky?
L78u21b37o46š 63P97o47s91p89í58š71i73l
Tak honem,honem,kde jste chytrolíni a odborníci na řízení kamionu,nemohu se dočkat nějakých rad,jak se má řídit kamion.Jo a taky nezapomeňte připsat radu-kamiony přepravovat jedině vlakem,na tu se těším nejvíc.
L62u54k65á94š 82Š90m47a93h86e20l
No tady není o čem, jestli nelze pokračovat v jízdě za přejezdem, nemáte na něj co vjíždět. Učí se to snad v každé autoškole.
J27a89r75o50s59l11a95v 54K81a49d16l96e84c
Na přejezd je zakázáno vjet pokud nemohu pokračovat za ním dále. V tomto případě stačí zastavit před přejezdem a pokračovat až bude na hlavní volno.
K97a35r21e98l 13H52a80g93e38r
Aha, a ty do té křižovatky vidíš ? Už jsi někdy rozhoupával 40 tun ? Tentokrát bych to viděl spíš na debilitu projektantů, kteří s tímto nepočítali.
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče
Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...
Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče
Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...
Jarní Flora je inspirována spojením květin a vesmíru, láká i na středověký tis
Z Velkého třesku se zrodila Galaxie květin. Tak zní téma hlavní expozice letošní jarní etapy...
Sigma má nabídku od Američanů, investor naznačil zájem jen o menšinový podíl
Prasečí hlavy a další tvrdé vzkazy nespokojených fanoušků mírnili funkcionáři fotbalové Sigmy...
Senior přivezl granáty na služebnu v Prostějově autobusem, ukradl je na vojně
Osmdesátiletý muž, který minulý týden přinesl na policejní služebnu v Prostějově v igelitové tašce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!