- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem taky majitelem elektro skútru přibližně stejné velikosti jako Čezeta elektro, ale s menším výkonem.
Největší problém mi udělala origo nabíječka, kterou jsem dostal se skútrem a která se měla automaticky vypnout.
Bohužel se tak nestalo a došlo k přebití baterií a k jejím nadměrnému zahřátí, což gelové baterie s jistotou zničí.(extrémně to zkrátilo životnost)
Jinak mě překvapila celková bezporuchovost skútru. Jen jednou se začalo z toho kouřit při jízdě, ale byl jenom zaoxidovaný kontakt, který se začal zahřívat, jinak samotný stroj je v pohodě.
Základní varianta začíná na částce 255 tisíc korun bez DPH Směšně nemravná cena! To je stejné ,jako v případě elektromobilů!! Ty si taky v drtivé většině kupují pracháči ,kteří se chtějí tvářit ,že jim jde o ekologii! Vše vypovídá věta "Cílíme na trh luxusních produktů"
Nápad na elektroskůtr v tomhle krásném designu je jistě skvělý nápad, ale cena je skutečně úplně mimo. Jak by řekli novináři, za cenu Fabie ... ani za polovinu.
Tohle jsem potkal v patek v protismeru jeli od Prostejova, tolik smradu jsem dlouho nezazil. Chudaci ti co za timhle museli jet.
To by melo byt zakazany tohle jezdit pospolu a na silnicich.
Berto jako občasný retro. Tenkrát byly pouze dvoutakty a olej se ředil s benzínem hodně husto. Poslední generaci dvoutaktu, co jsem měl osobně na mopédu se benzín s olejem ředil 1:50 a všichni se divili, že ten dvoutakt nekouří. Zlí jazykové tvrdili, že to brzy odepíšu. Nestalo se a moped fungoval spolehlivě.