Diskuze
VIDEO: Se sypačem na Červenohorském sedle. Kamion se podsoluje i osmkrát
Děkujeme za pochopení.
M68i21l64o61š 12Ř98e41h15á49k
Červenohorské sedlo je na hranici mezi Moravou a Slezskem
T74o57m64á46š 83K84l15í79m29a
To je doslova:
"Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha" ... boj s vetrnymi mlyny :D
Hmm skoda ze misto budovani sirsi silnice neudelali rovnou tunel ????
P55e74t41r 71V11o87n74d16r33á95č94e21k
Tunel se měl stavět, ale nepovolili ho ekoteroristé ....... že by to prý změnilo ráz krajiny !
P34e51t52r 53V67o36n14d98r16á87č70e29k
Některé příspěvky jsou zralé na pár facek - píší je žvanilové, kteří sice nic neví o kamionech, ale moudra tady sypou jak mudrcové světa.
Konkrétně na Č.sedle absolutně chybí informační systém , který by řidiče kamionu informoval o sjízdnosti a pokud kamion dojede do místa, kde začne hrabat tak nasadit řetězy v kopci je dost velký problém - už jsem viděl kamion, který se sunul pomalu i se zataženou brzdou .....
O56s58k35a79r 48P16e17t23r
Sjeté pneumatiky a lenost nasadit řetězy ale co je nejhorší že ty silnice zablokují schválně protože když budou stát pod kopcem na odstavném parkovišti tak tam budou stát bez povšimnutí několik dní, když ale silnici zablokují tak zachvili jim přijedou na pomoc aby je přes kopec dostali.
P21e13t51r 21K36e49ř
Pokud by jim někdo pod kopcem zakázal jízdu jako to dělají němečtí policisté, jistě by k blokování nedocházelo. Řidič, potažmo firma, by měl/a i jasné podklady pro zpoždění. Jenže onen kamioňák, ať je jeho motivace jakákoli neobdrží ani oficiální informaci, že ten kopec nepřejede. Krom toho pokud nasněží za 1/2 dne 20cm a způsobí to neprůjezdnost hlavního tahu, pak je jistě něco špatně i v údržbě silnic. Stav, kdy auta která nemohou pokračovat v jízdě a mají před sebou zhruba oněch 20cm sněhu, vypovídá za vše. Jsou místa která stačí protáhnout 2x za den a jiné je třeba projet i 5x. To ale správce komunikace dobře ví.
L73a37d91i18s19l54a57v 49S16a21u92e26r
Každý tady jenom nadává, že má mít kamion řetězy.Ty řetězy nemůže mít stabilně obuté, protože by je na normální vozovnce zničil včetně té vozovky. Jenže pod žádným z těchto kritických míst prostě není místo pro odstavení kamionu tak, aby mohl řidič řetězy bezpečně nasadit. Případně pro úplné odstavení kamionů než bude vozovka dostatečně upravena. Věřte, že ani šoféři kamionů nechtějí do toho jet, ale co mají dělat když není jiná možnost. Prasátka z ŘSD a místní správci komunikací jenom chrochtají a nic pro bezpečnost včetně kvality silnic takřka nedělají. Vždyť přece mají paragraf o přizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky, takže proč by se namáhali když mají nulovou zodpovědnost.
B58r11o80n22i67s13l22a24v 52K62o94s66i27k
V civilizovanem svete uz by byl pod sedlem davno tunel a do jeseniku..
M87i80l10o30š 98Ř41e26h28á73k
Pane Kosíku, tunel je jedna věc a nepříznivé geologické poměry věc druhá. A financování dopravní stavby "na periferii" je pro Prahu nepřijatelné.
J79a60k74u98b 19K29a67m55e89n57i22c39k90ý
co ma kamion na takove silnici co delat? plati se tam myto? ma u sebe retezy, mastna pokuta a zabavit auto nez zaplati, policie zkontroluje gumy a pripadne pokutu jeste zvysi
J83i18ř24í 34K19o21c42u34r89e30k
Jak se dostane z Jeseníku do Olomouce po placené dálnici?
Jo a mimochodem, pokud mu to auto zabavíte, tak jako zmizí ze silnice? To není jako sebrat klukovi hračku.
K72a56r28e17l 79W75a97t83z70k19o
Existují podhazovací řetězy, či jak se to jmenuje, jdou namontovat na většinu náklaďáků, řidič ani nemusí vylézat z kabiny, nevím proč se to nevyužívá.
P87e51t46r 24K43e42ř
Podhazováky jsou dobré tak pro vyškrábnutí z odpočívadla při námraze. Pro průjezd zasněženým Červenohorským sedlem budou mít mizivý efekt a za 100 tis. docela málo muziky. Kamiony mají v takovém místě odstavit a vpustit je zpět až je situace pro průjezd příznivá.
K21a37r39e68l 69N39o24v33o11t92n63y
Kamiony by meli mit povinnost vozit retezy celorocne a basta. Tech par kilo navic uz se pri jeho hmotnosti ztrati.
Navic, kazdy takovyto zasah by se jim mel radne nauctovat, protoze to stoji nejen material, ale i cas prace ridice sypace, navic diky tomu pak sypac stihne posypat mene silnic a bude mu to trvat dele, cimz se zvysuje rizko pro ostatni ridice. 10000-20000 by mohla byt adekvatni cena a mohl by je kasirovat rovnou ridic sypace, plus by meli zaplatit pokutu za jizdu bez retezu, potazmo dalsi pokutu za sjete pneumatiky. Ridic sypace by mel mit povinnost kazdy takovyto zasah hlasit policii.
R28a38d88e88k 39D11o51m89i22n86i78k 90Š72e50f29r92á95n65e76k
A co kdyby ten silničář za to rovnou popravoval a kamion by rovnou propadl státu, ne? Člověče, čím vy to myslíte?
A77d15o23l62f 90Ř14í85h87a
Tam kamión bez řetězů vůbec nemá co dělat! To už není ani na pokutu, ale na paragraf obecného ohrožení.
I91v56o 74P14o30k51l80u18d98a
Před mnoha lety jsem zažil podobnou situaci ještě na té staré silnici B7 z Vídně do Brna. Před Wolkersdorfem, ze kterého se vyjíždí táhlým stoupáním, stálo četnické auto, které na místě vhodném pro montáž řetězů zastavovalo všechny nákladní automobily. Dál mohly pokračovat jen ty, kterým na pneumatiky hnaných náprav byly namontovány jejich posádkou sněhové řetězy. Pokud to někdo neudělal, tak tam musel stát až do doby, než se podařilo dotyčné stoupání zpojízdnit i pro nákladní automobily bez sněhových řetězů. Do té doby před kopcem byla nainstalována značka "Sněhové řetězy". Podle rakouského zákona takovým úsekem ale mohou projíždět osobní auta se zimními pneumatikami bez sněhových řetězů. Protože v kopci neblokoval dopravu žádný nákladní automobil, projeli jsme našim osobním autem na zimních pneumatikách nejen tento úsek, ale celou B7 z Vídně až na hranici hladce a bez problémů díky i vynikající práci rakouských silničářů.
Jak jednoduché! Ale musí se chtít něco rozumného dělat a ne jen posedávat a případně pospávat v autech s nápisem "Pomáhat a chránit".
Řidiči osobáků blokovali předjíždějící kamion, u semaforu se pak strhla potyčka
Konflikt tří řidičů vyšetřují od konce minulého týdne policisté z Jesenicka. Dvěma šoférům osobních...
Rakovina plic v časném stadiu nebolí, její záchyt bývá náhodný, říká specialista
Premium Rakovinou plic v Česku každoročně onemocní přibližně 6 700 lidí a téměř 5 300 na ni zemře. Je to...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Malé pivovary na Hané překonaly potíže. Padl jediný, neměl pokračovatele
Malé pivovary v Olomouckém kraji se i v náročné době udržely na trhu díky nadšení jejich majitelů a...
Praštěná kráva z Olomouce slavila triumf v Arménii a cílí na jižní Evropu
Tihle muzikanti z Olomouce se nechtějí nechat svazovat žánry. Olomoucká kapela Goofy Cow (v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bambula opouští Olomouc. Až budu proti klukům hrát, dám jim nažrat, usmívá se
Byl miláčkem olomouckého publika, hokejový talent z něj sršel na míle daleko. A ta bojovnost... Jan...
Klidně vyjdu před fanoušky. Olomoucký předseda o prodeji majetku i Gajdovi
Premium Fotbalová Olomouc už sedm let hledá silného majitele. Aktuálně jsou sice rozběhnutá jednání s...
Zloděj v Olomouci ukradl mobily za 140 tisíc, utekl s nimi na Vysočinu
Olomouckým kriminalistům se podařilo do dvanácti hodin od oznámení krádeže zadržet zloděje, který v...
Kraj má po deštivé zimě doplněné zásoby vody. Jak dlouho vydrží, není jisté
Tak bohatou zimu na srážky jako letos experti za poslední desítky let nepamatují. Výsledkem jsou...
Zloději vykradli hasičům zbrojnici dvě noci po sobě, vzali pilu i výčep
Hned dvakrát si v uplynulých dnech prožili nepříjemnou zkušenost s vloupáním zlodějů dobrovolní...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.