Diskuze
VIDEO: Se sypačem na Červenohorském sedle. Kamion se podsoluje i osmkrát
Děkujeme za pochopení.
M10i93l23o76š 59Ř93e13h32á88k
Červenohorské sedlo je na hranici mezi Moravou a Slezskem
T62o44m61á68š 45K78l52í22m55a
To je doslova:
"Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha" ... boj s vetrnymi mlyny :D
Hmm skoda ze misto budovani sirsi silnice neudelali rovnou tunel ????
P22e26t27r 75V96o61n81d53r10á84č57e28k
Tunel se měl stavět, ale nepovolili ho ekoteroristé ....... že by to prý změnilo ráz krajiny !
P56e30t17r 15V56o95n55d73r93á33č30e24k
Některé příspěvky jsou zralé na pár facek - píší je žvanilové, kteří sice nic neví o kamionech, ale moudra tady sypou jak mudrcové světa.
Konkrétně na Č.sedle absolutně chybí informační systém , který by řidiče kamionu informoval o sjízdnosti a pokud kamion dojede do místa, kde začne hrabat tak nasadit řetězy v kopci je dost velký problém - už jsem viděl kamion, který se sunul pomalu i se zataženou brzdou .....
O84s64k56a66r 43P75e89t56r
Sjeté pneumatiky a lenost nasadit řetězy ale co je nejhorší že ty silnice zablokují schválně protože když budou stát pod kopcem na odstavném parkovišti tak tam budou stát bez povšimnutí několik dní, když ale silnici zablokují tak zachvili jim přijedou na pomoc aby je přes kopec dostali.
P56e29t21r 95K35e34ř
Pokud by jim někdo pod kopcem zakázal jízdu jako to dělají němečtí policisté, jistě by k blokování nedocházelo. Řidič, potažmo firma, by měl/a i jasné podklady pro zpoždění. Jenže onen kamioňák, ať je jeho motivace jakákoli neobdrží ani oficiální informaci, že ten kopec nepřejede. Krom toho pokud nasněží za 1/2 dne 20cm a způsobí to neprůjezdnost hlavního tahu, pak je jistě něco špatně i v údržbě silnic. Stav, kdy auta která nemohou pokračovat v jízdě a mají před sebou zhruba oněch 20cm sněhu, vypovídá za vše. Jsou místa která stačí protáhnout 2x za den a jiné je třeba projet i 5x. To ale správce komunikace dobře ví.
L94a15d93i27s74l70a15v 23S53a62u87e82r
Každý tady jenom nadává, že má mít kamion řetězy.Ty řetězy nemůže mít stabilně obuté, protože by je na normální vozovnce zničil včetně té vozovky. Jenže pod žádným z těchto kritických míst prostě není místo pro odstavení kamionu tak, aby mohl řidič řetězy bezpečně nasadit. Případně pro úplné odstavení kamionů než bude vozovka dostatečně upravena. Věřte, že ani šoféři kamionů nechtějí do toho jet, ale co mají dělat když není jiná možnost. Prasátka z ŘSD a místní správci komunikací jenom chrochtají a nic pro bezpečnost včetně kvality silnic takřka nedělají. Vždyť přece mají paragraf o přizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky, takže proč by se namáhali když mají nulovou zodpovědnost.
B96r48o60n88i94s13l89a42v 15K24o20s33i93k
V civilizovanem svete uz by byl pod sedlem davno tunel a do jeseniku..
M10i70l37o19š 21Ř78e32h98á92k
Pane Kosíku, tunel je jedna věc a nepříznivé geologické poměry věc druhá. A financování dopravní stavby "na periferii" je pro Prahu nepřijatelné.
J88a38k13u49b 23K58a42m23e79n87i16c58k18ý
co ma kamion na takove silnici co delat? plati se tam myto? ma u sebe retezy, mastna pokuta a zabavit auto nez zaplati, policie zkontroluje gumy a pripadne pokutu jeste zvysi
J67i31ř10í 32K43o63c56u80r94e69k
Jak se dostane z Jeseníku do Olomouce po placené dálnici?
Jo a mimochodem, pokud mu to auto zabavíte, tak jako zmizí ze silnice? To není jako sebrat klukovi hračku.
K73a10r77e13l 41W83a65t82z14k69o
Existují podhazovací řetězy, či jak se to jmenuje, jdou namontovat na většinu náklaďáků, řidič ani nemusí vylézat z kabiny, nevím proč se to nevyužívá.
P71e59t91r 63K75e83ř
Podhazováky jsou dobré tak pro vyškrábnutí z odpočívadla při námraze. Pro průjezd zasněženým Červenohorským sedlem budou mít mizivý efekt a za 100 tis. docela málo muziky. Kamiony mají v takovém místě odstavit a vpustit je zpět až je situace pro průjezd příznivá.
K10a39r45e87l 50N61o68v87o21t56n87y
Kamiony by meli mit povinnost vozit retezy celorocne a basta. Tech par kilo navic uz se pri jeho hmotnosti ztrati.
Navic, kazdy takovyto zasah by se jim mel radne nauctovat, protoze to stoji nejen material, ale i cas prace ridice sypace, navic diky tomu pak sypac stihne posypat mene silnic a bude mu to trvat dele, cimz se zvysuje rizko pro ostatni ridice. 10000-20000 by mohla byt adekvatni cena a mohl by je kasirovat rovnou ridic sypace, plus by meli zaplatit pokutu za jizdu bez retezu, potazmo dalsi pokutu za sjete pneumatiky. Ridic sypace by mel mit povinnost kazdy takovyto zasah hlasit policii.
R45a96d92e68k 79D74o23m79i38n81i95k 32Š33e54f48r95á71n17e68k
A co kdyby ten silničář za to rovnou popravoval a kamion by rovnou propadl státu, ne? Člověče, čím vy to myslíte?
A66d79o83l79f 65Ř33í44h32a
Tam kamión bez řetězů vůbec nemá co dělat! To už není ani na pokutu, ale na paragraf obecného ohrožení.
I48v19o 25P29o36k76l47u67d72a
Před mnoha lety jsem zažil podobnou situaci ještě na té staré silnici B7 z Vídně do Brna. Před Wolkersdorfem, ze kterého se vyjíždí táhlým stoupáním, stálo četnické auto, které na místě vhodném pro montáž řetězů zastavovalo všechny nákladní automobily. Dál mohly pokračovat jen ty, kterým na pneumatiky hnaných náprav byly namontovány jejich posádkou sněhové řetězy. Pokud to někdo neudělal, tak tam musel stát až do doby, než se podařilo dotyčné stoupání zpojízdnit i pro nákladní automobily bez sněhových řetězů. Do té doby před kopcem byla nainstalována značka "Sněhové řetězy". Podle rakouského zákona takovým úsekem ale mohou projíždět osobní auta se zimními pneumatikami bez sněhových řetězů. Protože v kopci neblokoval dopravu žádný nákladní automobil, projeli jsme našim osobním autem na zimních pneumatikách nejen tento úsek, ale celou B7 z Vídně až na hranici hladce a bez problémů díky i vynikající práci rakouských silničářů.
Jak jednoduché! Ale musí se chtít něco rozumného dělat a ne jen posedávat a případně pospávat v autech s nápisem "Pomáhat a chránit".
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
Zemřel kardiochirurg Šantavý, špičkový lékař zachránil nespočet životů
Fakultní nemocnice v Olomouci oznámila, že v pátek 19. dubna náhle zemřel lékař a někdejší...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Strážníky zaujala řidička s bizarní SPZ. „Doklady“ měla s nekonečnou platností
Když koncem minulého týdne projížděli městem strážníci z Prostějova, jen těžko mohli věřit svým...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
Nebýt alkoholu, většinu času skoro nemáme co dělat, říká lékař z urgentu
Premium Končí zde pacienti po mrtvici, infarktu, se zápalem plic, po otravě krve, závažných úrazech nebo po...
Zemřel kardiochirurg Šantavý, špičkový lékař zachránil nespočet životů
Fakultní nemocnice v Olomouci oznámila, že v pátek 19. dubna náhle zemřel lékař a někdejší...
Siláci přestěhovali vzácné sousoší neznámého autora, Olomoucí jen procházel
Prohlídková trasa Arcidiecézního muzea Olomouc nabízí návštěvníkům ve Zdíkově paláci, který je její...
Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let
Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...