Vystavené snímky vznikly během dvou let. „První již v dubnu 2014 a poslední letos v lednu. Na výstavě jsou nejpovedenější záběry, jež se mi za tu dobu podařilo vyfotit,“ nastínil šestadvacetiletý Hutyra.
Výstava Časy se mění, krásy zůstávají vznikla i díky MF DNES, která již dříve informovala o jeho úspěšných spotech Olomouc In Motion a Olomouc Without Motion. Na serveru YouTube je už viděly desetitisíce lidí.
Liduprázdná Olomouc |
„Při rozhovoru o Olomouc Without Motion jsem odpovídal na otázku, jestli mám nějaký sen. Řekl jsem, že bych chtěl uspořádat výstavu. Přečetl si to majitel firmy Sublitex z Prostějova zabývající se velkoformátovým tiskem. Rozhodl se, že zasponzoruje výrobu obrazů. Slovo dalo slovo a výstava je na světě,“ líčí fotograf.
Výstava navazuje právě na Olomouc Without Motion. Hutyra v něm ukázal město vylidněné jak po apokalypse.
„Známá místa Olomouce jsem chtěl zobrazit prázdná. Ideálně pro to poslouží dlouhá expozice. Chodci či auta zmizí. Jediné, na čem bude vidět nějaký pohyb, budou mraky nebo stromy rozhýbané větrem,“ uzavírá Hutyra.
14. května 2015 |